Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:32:03 GMT

تغییر در مدیریت پارس‌خودرو و سایپاسیتروئن

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۳۷۰۳

تغییر در مدیریت پارس‌خودرو و سایپاسیتروئن

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور احکامی جداگانه علی شیخ‌زاده را با حفظ سمت قائم مقامی تولید گروه سایپا، به‌عنوان مدیرعامل پارس‌خودرو و ناصر آقامحمدی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد سلیمانی - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا -علی شیخ‌زاده را به سمت مدیرعاملی پارس‌خودرو منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عضو هیأت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور تولید است.

بنا بر اعلام سایپا نیوز، ناصر آقامحمدی نیز که پیش از این در سمت‌هایی از قبیل قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول بوده اکنون به عنوان مدیرعامل سایپا سیتروئن انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارس خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید

استقلال و پرسپولیس بعد از فرآیندی پرماجرا سرانجام از مالکیت وزارت ورزش‌وجوانان خارج شدند و مالکیت استقلال به کنسرسیوم نفتی خلیج فارس (شامل شرکت پتروشیمی پارس، شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا، شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و شرکت پتروشیمی خلیج فارس) رسید و در نقطه مقابل هم مالکیت پرسپولیس در اختیار کنسرسیوم بانکی (شامل بانک‌های شهر، ملت، تجارت، رفاه کارگران، صادرات و اقتصاد نوین) قرار گرفت.

رضا درویش نزدیک به 2.5 سال است که در نقش مدیرعامل پرسپولیس مشغول به فعالیت است و علی خطیر هم به یک‌سالگی دوران حضورش در استقلال در نقش سرپرست مدیرعاملی و مدیرعامل استقلال نزدیک می‌شود. بعد از تغییر مالکیت انجام شده، با توجه به پایان دوران دخالت وزارت ورزش‌وجوانان در عزل‌ونصب افراد در هیات‌مدیره 2 تیم پرطرفدار پایتخت، گمانه‌زنی‌ها به اوج خود رسید اما با این وجود پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که فعلاً خبری از تغییر و تحولات مدیریتی نخواهد بود.

خطیر، گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال در دوران جدید!

مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس که مالک 85 درصد از سهام باشگاه استقلال هستند، قرار است فردا (شنبه) اولین جلسه رسمی خود بعد از دریافت مالکیت آبی‌پوشان را با مدیران فعلی باشگاه برگزار کنند. در این جلسه قرار است گزارشی درباره آخرین وضعیت مالی و زیرساختی آبی‌ها ارائه شود و با توجه به اظهارات اخیر مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج‌فارس، آن‌ها عجله‌ای برای تغییراتی مدیریتی ندارند و آنچه مسلم است اینکه تا پایان فصل جاری، علی خطیر در نقش مدیرعامل استقلال فعالیت خود را دنبال می‌کند.

خطیر به همراه علی آقا‌محمدی، فرشید سمیعی و مهدی افضلی، تشکیل‌دهنده ساختار مدیریتی باشگاه استقلال هستند که گفته می‌شود در زمینه انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس، خطیر و آقامحمدی نقش پررنگی ایفا کرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا احتمال ادامه همکاری با آن‌ها وجود داشته باشد. در روزهای اخیر زمزمه‌هایی درباره احتمال مدیرعاملی چهره‌هایی مانند مصطفی آجورلو و سعید آذری مطرح شده اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که این شایعات صحت نداشته و علی خطیر خود شخصاً یکی از گزینه‌های موردنظر مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس برای تداوم حضور در نقش مدیرعامل است و این احتمال مطرح است که آبی‌ها تحت مدیریت خطیر به استقبال فصل آینده بروند؛ هر چند که گزینه‌هایی مانند احمد شهریاری، عضو سابق هیات‌مدیره استقلال و مدیرعامل پیشین صبای قم هم به عنوان گزینه احتمالی مدیرعاملی استقلال به میان آمده است.

درویش به استقبال 3 سالگی مدیریتش می‌رود!

رضا درویش در دوران مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس، رابطه نزدیکی با مدیران بانک شهر داشت و تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک در طول 2.5 سال اخیر، گره‌گشای بسیاری از مشکلات مالی سرخ‌پوشان پایتخت بود. جالب آنکه عمده سهام سرخ‌پوشان در اختیار بانک شهر قرار گرفته و براساس توافقات انجام شده، اختیار انتخاب اکثریت اعضای هیات‌مدیره هم با مسئولان این بانک است و بعد از برگزاری آیین واگذاری سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی، محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر توضیح داد که درویش قطعاً تا پایان فصل جاری مدیرعامل پرسپولیس باقی می‌ماند.

درویش که در دوره فعالیت حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش‌وجوانان در نقش مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد، به نظر می‌رسد که گزینه اصلی کنسرسیوم بانکی مالک بر باشگاه پرسپولیس برای مدیرعاملی سرخ‌پوشان در فصل آینده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمال تداوم دوره مدیرعاملی رضا درویش برای سال سوم هم وجود دارد. البته که شنیده می‌شود ساختار هیات‌مدیره سرخ‌پوشان دستخوش تغییرات جدی‌ای خواهد شد و احتمالاً چهره‌های اقتصادی جدیدی وارد ساختار مدیریتی سرخ‌پوشان می‌شوند.

  منبع:فوتبال 360

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل