Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@01:31:59 GMT

ساماندهی روستاها در اولویت بنیاد مسکن باشد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۰۶۱

ساماندهی روستاها در اولویت بنیاد مسکن باشد

به گزارش ایرنا، حجت الله سروری روز شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی افزود: این بنیاد باید با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای روستایی و معاونت عمرانی استانداری و جذب اعتبار لازم برای نوسازی و مقاوم سازی کامل واحدهای مسکونی دیگر روستاهای محروم و سخت عبور اقدام کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی بویژه در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ایفا کرده است، اظهار داشت: رفع محرومیت از روستاها و شهرها از مهمترین دغدغه‌های مدیران سازمان و دستگاههای اجرای است و در این راستا باید به نحوه مناسبی از ظرفیت‌های بنیاد مسکن برای مشارکت در اجرای طرح‌های مهم و زیربنایی از جمله راه‌های روستایی و طرح‌های هادی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری، ادامه داد: با توجه به گزارش های رسیده از بنیاد مسکن آذربایجان شرقی امسال نیز همچون سال‌های قبل اقدامات بسیار خوبی در همه زمینه ها به ویژه در زمینه آسفالت روستاها با افزایش سهمیه قیر یارانه ای در این استان انجام شده است.

حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این بنیاد در حوزه های مختلف ارائه و آمادگی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم استان را اعلام کرد و گفت: با توجه به تعامل و همکاری خوب کلیه دستگاههای خدمات رسان به ویژه دهیاری ها، شورا های روستایی، فرمانداری ها و بخشداری ها با بنیاد مسکن استان در سال جاری شاهد تسریع در خدمات رسانی به روستاهای استان خواهیم شد.

۸۰۲۳/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی