Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده ناجا و تمام کارکنان خدوم آن تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

سردار سرتیپ پاسدار برادر حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

منطق ما منطق سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) است که اگر دشمن این حقیقت را دریابد، هرگز منتظر خستگی ما نخواهد ماند، صلابت، پایداری، عزت و اقتدار نظام مقدس و شکوهمند جمهوری اسلامی مرهون ایستادگی و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروهای مسلح خصوصاً نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی پیش آورد تا یکبار دیگر از پایمردی و مجاهدات خستگی‌ناپذیر کارکنان خدوم نیروی انتظامی این حافظان امنیت اجتماعی کشور، تقدیر و تشکر به عمل آید. اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی محضر جنابعالی و همکاران ارجمند، دوام توفیقات شما را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن و شهیدان والامقام به زعامت ولی امر مسلمین و مقام معظم فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله ‌العالی) از محضر حق‌تعالی مسئلت دارم.»

بنابر این گزارش، سردار سلیمانی در پیام دیگری انتصاب حجت الاسلام طیبی فرد به عنوان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«باسمه تعالی

حجت الاسلام و المسلمین برادر حسین طیبی فرد

سلام علیکم

مسئولیت‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و خون‌های مقدس شهداست. تلاش و مجاهدت مضاعف در حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های به حق شهیدان والامقام رسالتی بس خطیر و ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که همه ما مفتخر به انجام آنیم.

اینجانب با کمال خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی با تأیید و موافقت فرمانده کل قوا (مدظله العالی) بعنوان «جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه» که مبین مراتب تعهد، دلسوزی و درایت شماست را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت دارم.»

کد خبر 4737710 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سردار سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران دفاع مقدس محمدجواد ظریف علی لاریجانی مجلس خبرگان رهبری سازمان ملل متحد برجام حجت الاسلام حسن روحانی شورای نگهبان هفته دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها