Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در رایزنی با مقام‌های سازمان لیگ فوتبال ایران خواستار آن شد که با توجه به فاصله زمانی اندک بازی بعدی سرخپوشان در جام حذفی با بازی تیم ملی، این دیدار طبق ضوابط و مقررات به تعویق بیفتد و نامه نگاری‌ها در این ارتباط صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه رقابت‌های جام حذفی کشور در مرحله بعدی این بازی‌ها باید در روز 24 مهر ماه به میدان برود، این در حالی است که تیم ملی کشورمان روز 23 مهر ماه در خارج از ایران به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن انصاری فرد بر این اساس و با توجه به این که 5 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران کشورمان دعوت شده‌اند، در رایزنی با مقام‌های سازمان لیگ خواهان به تعویق افتادن این بازی طبق ضوابط و مقررات شد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط درخواست رسمی خود را با ارسال نامه‌ای ارائه کرد تا با توجه به صلاحدید سازمان لیگ و توجه به برنامه‌های تیم ملی و رقابت‌های باشگاهی تاریخ جدیدی را برای بازی سرخپوشان در مرحله بعدی بازی‌ها اعلام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس سازمان لیگ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیر میرزائیان، کارشناس فوتبال درباره مسابقات جام حذفی صحبت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم