Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس گفت بازی اینتر و یووه، بازی دو تیم قدرتمند است. 

طرفداری- در چارچوب هفته هفتم سری آ، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل، اینتر میزبان یوونتوس خواهد بود. به گزارش اسکای ایتالیا، مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با اینتر گفت:

کار من، تصمیم گیری است و برایم مهم نیست که بازیکن چه واکنشی به حضور یا عدم حضورش در ترکیب نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ابراز ناراحتی بازیکن شاید برای شما خبرنگاران تیتر بسازد اما من این موضوع را فرصتی خوب برای نمایش انگیزه بازیکنان می‌بینم. طبیعی است بازیکنی از بابت بازی نکردن، عصبانی شود و من بیشتر جنبه مثبت این قضیه را نسبت به جنبه منفی آن درنظر می‌گیرم.  

ساری در خصوص وضعیت اینتر که هم‌اکنون صدرنشین سری آ است، گفت:

برابر تیمی آماده، منسجم و قدرتمند قرار می‌گیریم و آن‌ها برابر بارسلونا این را ثابت کردند. نمی‌توان گفت که کدام تیم در این تک بازی، شانس بیشتری برای پیروزی دارد. همه دنیا این بازی جذاب که همه به دنبال درخشیدن در آن هستند را دنبال خواهند کرد و من فقط می‌توانم نکات مثبت این بازی را ببینم. آنتونیو کونته یکی از بهترین مربیان جهان است و همواره این را ثابت کرده است. اگر دیدن جدال من و کونته را به دیدن جدال اینتر و یوونتوس ترجیح می دهید، نگرش قابل درکی ندارید. فردا دو تیم قدرتمند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اهمیت این دیدار برای تعیین قهرمان از نظر من تقریبا نزدیک به صفر است. هنوز خیلی زود است در خصوص قهرمانی صحبت کنیم و 31 هفته دیگر تا پایان باقی مانده است.

 

 باید در سن سیرو نمایشی خوب ارائه دهیم و ثابت کنیم که در حال پیشرفت هستیم. باید نشان دهیم که ذهنیتی قدرتمند داریم. این اشتباه بزرگی است اگر فکر کنیم که تکلیف جدول در ابتدای اکتبر مشخص شده است. ما چند بازیکن و سبک فوتبالی خود را تغییر داده ایم و برابر اینتری قرار خواهیم گرفت که در مقایسه با فصول گذشته، به طرزی بنیادی پیشرفت کرده اند و تیمی کامل هستند. اینتر هم اکنون از نظر آمار بهترین تیم سری آ است، هم از نظر کیفیت و هم از نظر نفرات. با این حال اینتر به عنوان یک تیم دفاع می کند و تیمی منسجم و مستحکم است.

 وی در پایان در خصوص وضعیت فدریکو برناردسکی گفت:

در تمرینات به پیشرفتی که فدریکو برناردسکی داشته توجه کرده ام. در دیدار برابر بایرلورکوزن او نمایش خوبی ارائه داد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟

به گزارش قدس آنلاین ، رم تمریناتش  را برای بازی یکشنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس