Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات جمع آوری قطعات جرثقیل سقوط کرده از ضلع جنوبی پارک بسیج توسط آتش نشانی در حال انجام است. تاریخ انتشار: 17:37 - 13 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۸۰۷


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ظهر امروز (ساعت ۱۲:۱۹) خبر سقوط یک دستگاه جرثقیل در بزرگراه بسیج، انتهای محلاتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که به گفته جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد ابتدایی حاکی از این بود که جرثقیل از داخل شهربازی این محل روی عابران و تعدادی خودرو سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نیز در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت، با اشاره به اینکه آتش نشانان با ۲ جرثقیل سنگین و یک دستگاه جرثقیل سبک آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در انتهای بزرگراه محلاتی و داخل شهربازی یک دستگاه جرثقیل ۱۶۰ تنی بخش خصوصی مشغول کار روی یک وسیله بازی بزرگ بوده که به یک باره واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه دلیل این موضوع باید بررسی شود، توضیح داد: متاسفانه بوم بزرگ این جرثقیل سنگین وزن روی یک دستگاه تاکسی و چند نفر عابر پیاده می‌افتد و آتش نشانان با کمک جرثقیل‌های آتش نشانی بوم بزرگ این جرثقیل را جا به جا کردند.

ملکی با اشاره به اینکه داخل خودرو تاکسی یک مرد (راننده) حدودا ۶۰ ساله حضور داشت، افزود: این فرد با وضعیت بسیار خطرناکی زیر بوم گرفتار شده بود. خوشبختانه نیرو‌ها توانستند در یک موقعیت حساس و نفس گیر این فرد را که آسیب‌های شدیدی دیده بود، خارج کنند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد که در این حادثه دو نفر فوت کرده اند و ۴ نفر مصدوم شده اند.

ملکی با بیان اینکه هم اکنون قطعات جرثقیل از خیابان جمع آوری شده است، گفت: قطعات جرثقیل به گوشه خیابان منتقل شده تا با امکانات شخصی جمع آوری شود و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرثقیل سقوط آتش نشانی ملکی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی