Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار عصر امروز شنبه در زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقه برای تیم ۹۰ ارومیه عبدالصمد احمدی در درون دروازه، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی، امین عباسی، وحید نعمتی، علی کرمی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی در ترکیب اولیه به میدان رفتند و در ادامه نیز سیدمحمد ابوترابی و امید رضایی وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تیم داماش گیلان نیز محمد صفایی، آرمین نفردوست، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، سعید طالبی، میلاد صفایی، معراج پورتقی، میثم پسندیده، محمد مختاری، سینا شاه عباسی و حسین قاضی به میدان رفتند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه با اشاره به اینکه قضاوت این دیدار را علی‌اصغر مومنی بر عهده داشت، گفت: در این مسابقه امین عباسی، پیمان پورصادقی و امید رضایی از تیم ۹۰ ارومیه هر کدام یک کارت زرد دریافت کردند.

بهاری گفت: بازیکنان پرتلاش تیم ۹۰ ارومیه با نمایش خوبی که در این دیدار داشتند توانستند حریف خود را در خانه متوقف کنند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در ۶ دیدار گذشته خود به چهار پیروزی مقابل علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، قشقایی شیراز و رایکای بابل، یک تساوی مقابل نیروی زمینی تهران و یک شکست مقابل آلومینیوم اراک رسیده است و ۱۴ امتیاز در اختیار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که در رقابت‌های جام حذفی کشور حضور دارد، ۲۴ مهرماه سال‌جاری در مرحله یک هشتم‌نهایی این مسابقات میزبان تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه‌به‌خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ارومیه سازمان لیگ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران