Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دین پرست از نامه وزیر کشور به رئیس جمهور درخصوص روند اجرای مصوبات رفع مشکلات ساکنین و توسعه پایدار جزایر استراتژیک استان هرمزگان خبر داد و گفت: در این نامه گزارشی از عملکرد دستگاهها و نحوه اجرای مصوبات این استان به اطلاع دکتر روحانی رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اعلام این خبر گفت: در نامه دکتر رحمانی فضلی به رئیس جمهوری ضمن اشاره به گزارش سفر سال ۹۶ به این استان و تاکید دکتر روحانی به پیگیری و اجرای مصوبات، آمده است؛ پس از گذشت یک سال و با پیگیری‌های به عمل آمده عملکرد دستگاه های دارای تکلیف در مصوبات، ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در این نامه تاکید شده است که پس از گذشت ۱۸ ماه از انجام سفر به استان هرمزگان، با وجود محدودیت‌های اعتباری و موانع، با همکاری وزارتخانه‌ها و سازمانهای اجرایی، پیشرفت فیزیکی مصوبات، ۱۷ درصد افزایش و از ۳۱ درصد به ۴۸ درصد رسید.

معاون اقتصادی وزیر کشور در ادامه اعلام کرد: در نامه مذکور، عملکرد دستگاههای دولتی در اجرای مصوبات به تفکیک اعلام شده است که در این میان وزارتخانه های کشور، صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان اداری استخدامی کشور بهترین عملکرد را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: با این حال پس از گذشت مدت ۱۸ از دستور رئیس جمهوری، برخی دستگاه ها اقدامات محسوس و قابل قبولی نداشتند و یا این که در طول ۶ ماه گذشته پیشرفتی در روند اجرای مصوبات آنها نبوده است که در نامه وزیر کشور به رئیس جمهوری اعلام شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که مانع از اجرایی شدن این مصوبات شده است، عدم تامین و کمبود اعتبار و تداخل وظایف و موازی کاری بین دستگاه‌های اجرایی و مناطق آزاد بوده است.

دین پرست تصریح کرد: در نامه مذکور؛ پیش‌بینی ردیف اعتباری برای طرح ها و پروژه های جزایر استراتژیک استان هرمزگان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و الزام وزارتخانه های ذیربط به انجام وظایف و تکالیف ذاتی در حوزه حمل و نقل و خدماتی؛ به عنوان پیشنهادات وزارت کشور در خصوص اجرایی شدن هرچه بهتر مصوبات استان هرمزگان مطرح شده است.

کد خبر 4737861 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور روحاني خبرگزاری مهر دین پرست مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران دفاع مقدس محمدجواد ظریف علی لاریجانی مجلس خبرگان رهبری سازمان ملل متحد حجت الاسلام حسن روحانی برجام شورای نگهبان هفته دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های فراجا در اجرای طرح نور و گفت: اجرای این یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که با مشارکت خود مردم بصورت حکیمانه و با اقتدار اجرامی شود
وی برضرورت حفظ حرمت خانواد‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد وافزود: دشمن و نظام سلطه با توطئه‌های مختلف بدنبال به انحراف کشاندن اهداف اجرای این طرح وایجاد تنش‌های اجتماعی است، اما مردم با درایت کامل، فراجا را در اجرای این طرح همراهی می‌کنند 
امام جمعه خوی نقش نهاد‌های فرهنگی از جمله رسانه ملی را برای تبین اهداف مهم این طرح و تبین جلوه‌های زیبای اجتماعی آن تاکید کرد 
سرهنگ پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی هم دراین جلسه با اشاره به روند اجرای طرح نور در خوی گفت: این طرح با رعایت تمامی جوانب اجتماعی آن از بیست و‌پنجم فروردین با مشارکت و اسقبال مردم بخوبی و با آرمش کامل در شهرستان در حال اجراست 
وی همچنین برضرورت افزایش مشارکت نهاد‌های فرهنگی در اجرای این طرح تاکیدکرد

دیگر خبرها

  • رئیسی وارد قم شد
  • بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 
  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند