Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید غلامرضا چاغروندی و در مراسمی، یاد و خاطره این شهید والامقام روز شنبه ۱۳ مهرماه، گرامی داشته شد. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛  عصر امروز به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید غلامرضا چاغروندی در دهلران مراسمی، با یاد و خاطره این شهید والامقام  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره شهدای بسیج استان آذربایجان شرقی در امامزاده سید حمزه (ع) برگزار می‌شودیادواره شهدای بسیج طلاب و روحانیون در مشگین‌شهر برگزار شدنخستین یادواره شهدای جانباز نخاعی مازندران برگزار می‌شود

دراین مراسم با حضور اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، امیر حمزه بیدادی فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور، حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران، مجید عسگری فرماندار دهلران، فرماندهان نظامی و انتظامی دهلران، مسئولان ادارات، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روستای جلیزی دهلران برگزار شد.

تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، سربلندی و آرامش کنونی کشور را نتیجه ایثار و جانفشانی شهیدانی همچون شهید چاغروندی دانست که به پیروی از ولایت فقیه جان خود را در دفاع از کشور و انقلاب فدا کردند.

تسنیم، سرلشکر خلبان شهید گرانقدر غلامرضا چاغروندی در 12 مهر سال 59 به مقام والای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی

دریافت 57 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6092028

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی