Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:50:14 GMT

جام جم راوی «بچه مهندس» در فصل دوم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۵۴۴

جام جم راوی «بچه مهندس» در فصل دوم

​فصل دوم سریال «بچه مهندس» از ساخته های علی غفاری را از شبکه جهانی جام جم تماشا کنید .

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در «بچه مهندس جوادی نوجوانی شده، برازنده ، همچنان مهربان و با وقار ،او هنوز به یاد مومو است و او را فراموش نکرده ، مادر واقعی اش را پیدا می کند ولی به او نمی رسد و چندین و چند ماجرای دیگر که جوادی قرار است با آنها روبرو شود ، تحمل کند و بزرگ و بزرگتر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فصل مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می کند و پرویز پورحسینی، سیما تیرانداز، سوگل طهماسبی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، علی اوسیوند، مریم کاویانی، عباس جمشیدی فر، سیاوش چراغی پور، هادی همت، فرزین محدث، بهاره رهنما، افشین نخعی، حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، کریم اکبری مبارکه از دیگر بازیگرانی هستند کـه دراین مجموعه ایفای نقش کرده اند .



علی غفاری کارگردان این مجموعه می باشد و سعید سعدی نیز تهیه کننده آن می باشد .



«بچه مهندس 2» از دوشنبه تا جمعه ساعت 21:00 به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 05:00 و 12:45 دقیقه باز پخش می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین زائران اربعین حسینی روزنامه نماز جمعه هفته نیروی انتظامی سریال بچه مهندس شبکه جام جم تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

به گزارش زومیت، آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • مجموعه «نون خ ۵» از نگاه مردم
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه