Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:41:56 GMT

رکورد شکنی عجیب در بازی Titanfall 2

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۶۵۷

رکورد شکنی عجیب در بازی Titanfall 2

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیمر‌ها هنگامی که برای اولین بار وارد بازی Titanfall 2 شوند، بازی چند دقیقه به گیمر‌ها اجازه استفاده از لوازم و ماشین‌های جنگی را می‌دهد تا از این طریق با شیوه مبارزات و روش صحیح از بین بردن دشمن آشنا شوند. این بازی در سال ۲۰۱۶ و برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شد و با وجود گذشت سه سال از زمان عرضه این بازی هنوز هم گیمر‌های بسیار این عنوان را اجرا و سعی می‌کنند در این بازی با بالا بردن سرعت خود رکورد شکنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد شکنی گیمر‌ها در بخش آنلاین این بازی وابسته به زمان است و تیمی که بتواند در زمان کم‌تری تیم مقابل را شکست دهد و به مقر آن‌ها نفوذ کند، از زمین بازی برنده بیرون خواهد آمد و در صورتی که در زمان بسیار کوتاهی این را کرده باشد؛ رکور‌های بازی را جا به جا می‌کند. به تازگی یکی از گیمر‌ها ویدیویی از بازی خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تیم او توانسته است زیر ۱۲ ثانیه دشمن را از بین ببرد و زمین بازی را برنده ترک کند.

تیم این گیمر در گذشته هم توانسته بود با رکورد ۱۴ ثانیه در صدر جهان قرار گیرد که بسیار نزدیک به رکورد سایر گیمر‌ها بود، اما این بار این تیم توانسته است رکوردی را در جهان ثبت کند که تاکنون هیچ گیمری چه در بخش انفرادی و چه در بخش گروهی به آن دست نیافته بود.

بیشتر بخوانید: عنوان PUBG از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد

این گیمر هنوز اعلام نکرده است که چند وقت طول کشیده است تا به این مهارت در عناوین سوم شخص و اکشن دست پیدا کند، اما باید در آینده‌ای نزدیک شاهد رکورد شکنی‌های او در سایر عناوین رایانه‌ای آنلاین باشیم.

انتهای پیام/

ثبت رکوردی عجیب در بازی Titanfall 2

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم ۳۶ ساله آرژانتینی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در ۷ بازی فصل عادی، او ۱۶ امتیاز با ۹ گل و ۷ پاس گل به دست آورده است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با ۵ بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228656 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS