Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات مردم چنارمحمودی و لردگان را در پی اغتشاشات امروز عده ای فرصت طلب مشاهده می کنید. ۱۳۹۸ شنبه ۱۳ مهر | ساعت:20:07 دانلودDownload کلیدواژه: لردگان آشوب دانا اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/گفتگوی فرمانده سپاه چهارمحال بختیاری در جمع بیش از ۸۰ درصد اهالی روستای چنار محمودی لردگان و شعارهای شنیدنی مردم فیلم/سناریوی تکراری ضدانقلاب در کشته سازی اینبار در لردگان! فیلم/استقبال و شعارهای حمایتی مردم لردگان از حضور فرمانده سپاه چهار محال و بختیاری فیلم/ داستانک «ایثار» فیلم/ ویزای اربعین برای همه رایگان است غیر از شما صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش