Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور دو دروازه بان کلاس جهانی در ترکیب مانشافت، دوباره حاشیه ساز شده است.

طرفداری- این روزها حواشی میان مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن به تیتر شماره یک رسانه های آلمان تبدیل شده است. دروازه بان بارسلونا از نیمکت نشینی در جمع ژرمن ها راضی نیست؛ یواخیم لوو تایید کرد در بازی های ماه اکتبر، تراشتگن مقابل آرژانتین بازی می کند و نویر در بازی با استونی به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد سرمربی ژرمن ها به دنبال جلب رضایت هر دو دروازه بان خود است و می خواهد همه چیز را میان آنها تقسیم کند. عمر مومنی، جدیدترین کاریکاتور خود را به همین موضوع اختصاص داده است:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش نویر: دبل سیو مقابل برزیلی‌های رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ با حداکثر جذابیت در حال برگزاری است. با توجه به اینکه دیدار قبلی این دو تیم در دور رفت با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده، هر دو تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارند.

بازی پایاپای آغاز شد اما رفته رفته رئالی‌ها صاحب توپ و میدان شدند در چند صحنه به دروازه باواریایی‌ها نزدیک شدند. در جدی‌ترین موقعیت آنها ابتدا تیر دروازه و سپس مانوئل نویر مانع باز شدن دروازه بایرن مونیخ شدند.

در دقیقه ۱۳ دنی کارواخال با پاسی عالی وینیسیوس جونیور را در سمت راست صاحب توپ کرد، وینگر برزیلی در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار داشت اما ضربه‌اش با برخورد به نویر از زیر دست او گذشت و به تیر عمودی دروازه خورد. در برگشت رودریگو می‌توانست دروازه را باز کند اما شوت او را نویر به زیبایی نصیب خود کرد تا رئالی‌ها در گلزنی ناکام بمانند.

نکته قابل توجه در این صحنه درخشش نویر بود که با جای‌گیری عالی ابتدا روی شوت وینیسیوس تاثیر گذاشت و باعث شد به تیرک برخورد کند و سپس بر روی ریباند ضربه دیگر ستاره برزیلی رئال را سیو کرد.

البته ثانیه‌هایی پیش از شوت وینیسیوس، توپ دیگری در زمین رئال بود و بایرنی‌ها بابت اینکه داور به دلیل وجود دو توپ در زمین بازی را متوقف نکرد به او اعتراض کردند.

ویدئو: 332259

دیگر خبرها

  • نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است
  • رئال مادرید ۲-۱ بایرن مونیخ / گزارش لحظه به لحظه: پایان بازی و صعود کهشکانی‌ها به فینال
  • حکایت مانوئل نویر: هفتاد سال عبادت، یک‌شب به باد میره!
  • درخشش نویر: دبل سیو مقابل برزیلی‌های رئال (عکس)
  • پاری سن ژرمن رکورددار به لرزه درآوردن تیرک دروازه در طول یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • ناصر الخلیفی: توپ نمی‌خواست وارد دروازه دورتموند شود؛ فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است
  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!