Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رفیق‌دوست: منزلم در خیابان فرمانیه است که سال ۱۳۷۳ خودم ساختم و حدود ۵۵ میلیون تومان برایم تمام شد و به آقا هم اعلام کردم. برای فردی مثل بنده که کار اقتصادی می‌کند و کارش دائما با ریسک همراه است باید حتما پشتوانه مالی وجود داشته باشد که این منزل به عنوان پشتوانه مالی‌ام است. به بنده ربطی ندارد که تورم امروز قیمت این خانه را خیلی بالا برده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع عراقی عالی‌رتبه اعلام کرد اوضاع امنیتی در بغداد پایدار است و مقررات منع آمد و شد در نجف نیز لغو شده است. حمید استیلی پس از برگزاری جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی امید شد. معاون بهداشت وزیر بهداشت: درباره راه‌های انتقال بیماری HIV در منطقه لردگان هیچ ابهامی وجود ندارد. هیچ اقدام تشخیصی و بهداشتی و واکسیناسیون مطلقا عامل انتقال بیماری در منطقه نبوده است. در حال حاضر تیم‌های تخصصی برای ادامه مشاوره، مراقبت و درمان از طرف وزارت بهداشت در منطقه مستقر هستند. سردار تقی‌زاده، جانشین وزیر دفاع: ۶۰ هزار آمریکایی در اطراف کشور ما حضور دارند و آنها قطعا این عقلانیت را دارند که اقدامی علیه ما نکنند. می‌فهمند که تجهیزات و امکاناتی می‌سازیم و استفاده می‌کنیم که توانسته هواپیماهای بدون سرنشین آنها را سرنگون کرده و یا پهپاد آنها را بنشانیم. رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش: مردم مطمئن باشند نیروهای مسلح ایران غافلگیر نمی شوند. تمامی حرکات دشمنان در مرزها، منطقه و خارج از منطقه در زمین، هوا و دریا توسط سیستم‌های مختلف، هم سیستم‌های انسانی و هم تجهیزاتی، رصد می شود. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: در عراق شاهد سوء‌استفاده دشمن از اعتراضات مردم و تلاش برای انحراف اعتراض به اغتشاش بودیم که البته با پاسخگویی دولت و هوشیاری مردم عراق تیر دشمنان به سنگ خورده است. احمد توکلی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به آیت‌الله سیّدابراهیم رئیسی،‌ رئیس قوّه قضائیه از تخلف در واگذاری اراضی کشاورزی منطقه نیاوران قزوین به دو مامور وزارت اطلاعات پرده برداشت. توکلی در این نامه شرح داده است که اداره راه و شهرسازی قزوین در سال ۹۱، بخشی از اراضی کشت دیم نیاوران قزوین به مساحت ۴۵ هکتار را به طرح گردشگری اختصاص می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان محسن رفیق دوست بنیاد مستضعفان خانه فرمانیه احمد توکلی رئیس قوه قضاییه سید ابراهیم رئیسی وزارت اطلاعات مامور اطلاعات چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد

محبوبه منفرد رییس انجمن صادر کنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین گفت: تفاهم نامه صادرات محصولات از سوی اتاق بازرگانی قزوین با هیات تجاری بازدیدکننده چین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بین المللی تهران، مبنی بر صادرات محصولات قزوین به چین منعقد و به امضا رسید.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه، فروشگاهی در منطقه ویژه اقتصادی غرب چین تجهیز و فراهم می‌شود تا کالا‌های مورد نظر در این منطقه به نمایش گذاشته و به فروش برسد.

منفرد اضافه کرد: یکی از اهداف مهم صادرکنندگان استان قزوین این است که برند‌های ایرانی در کنار سایر برند‌های اروپا و جهان در منطقه آزاد چین که یک منطقه ویژه اقتصادی در مرز مشترک قزاقستان و چین است به نمایش گذاشته شود تا بازار فروش این محصولات نیز به وضعیت مناسبی دست یابد.

رییس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برپا است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است