Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان استان همصدا هستند تا سد مارون 3 ساخته نشود.

به گزارش ایسنا، "غلام محمد زارعی" شنبه شب در نشست بررسی مسایل صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو، با اشاره به مشکلی که در منطقه محروم و کم برخوردار سادات محمودی شهرستان دنا پیش آمده است، افزود: به بهانه ساخت سد مارون 3 و تنها برای تولید 400مگاوات برق تعداد 16 روستا با 5 هزار نفر جمعیت زیر آب می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در این بین تعداد سه روستا مسیر ارتباطی آن ها با همه جا قطع می شود و تنها راه ارتباطی آنها هوایی خواهد بود، 1400هکتار جنگل و بیش از 6هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغات نیز از بین می رود که اجرای این سد موجب نگرانی مردم منطقه و مسئولان استان نیز نسبت به اجرای این سد معترض هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرف واحد همه مسئولان استانی برای جلوگیری از اجرای این سد خاطرنشان کرد: همگی معترض ساخت این سد هستند بنابراین از اجرای این جلوگیری شود تا به مردم منطقه خسارت وارد نشود.

زارعی با اشاره به وضعیت ساخت سد تنگ سرخ بویراحمد بیان کرد: سد تنگ سرخ تنها سد در بالادست استان است و آینده شهر یاسوج وابسته به آب این سد است که به دلیل کم کاری پیمانکار قبلی آن خلع ید شد و اکنون پیمانکار جدید در حال کار است امیدواریم که وزیر نیرو توجه ویژه ای برای ساخت این سد داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ساخت سد نابودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)

دریافت 36 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- سید محمدرضا ابطحی: هیئت سادات محله فروشان خمینی شهر به مناسبت شهادت امام صادق (ع) به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096605

دیگر خبرها

  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی