Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در برنامه نگاه یک اظهار کرد: سه مرز زمینی شلمچه، چذابه و مهران آماده خدمات رسانی به زائران هستند و زیرساخت های اولیه آماده شده، همکاران ما در مرزها حضور دارند و طرف عراقی فعلا مرز خسروی را تعطیل کرده است و فعلا امکان تردد از مرز خسروی نیست ، هرچند از سوی ایران مرز خسروی آمادگی خوبی دارد ولی منتظر اعلام آمادگی طرف عراقی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما باید برای خدمات رسانی به زائران بیشتر آماده شویم، حدود ۲۶۰ گیت تردد در مرزهای زمینی داریم که نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و همکاران ما از مبدا تا مرزهای سه گانه زائران را همراهی می کنند، پلیس راه، پلیس گذرنامه، یگان ویژه و مرزبانی آماده خدمات هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از ابتدای محرم تا امروز بیش از یک میلیون و ۱۰۰ نفر خروج از مرز داشتیم که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است و همچنین صدور گذرنامه هم نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

سردار اشتری تصریح کرد: صدور برگ تردد زائران نسبت به صدور گذرنامه سریعتر انجام می شود، افراد به پلیس برای دریافت گذرنامه مراجعه می کنند ولی ما به جای گذرنامه به آنها برگ تردد می دهیم و این برگ تردد مورد تایید دولت عراق هم هست و این کار برای این انجام می شود که افراد معطل صدور گذرنامه نباشند و وقتی افراد از سفر برگردند گذرنامه هایشان به آنها تحویل داده می شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: امسال نسبت به سال گذشته وضعیت و حجم پارکینگ ها بهتر شده و افزایش خوبی داشته است ولی باز هم نسبت به تعدادی خودرویی که به مرزها مراجعه می کنند بستگی دارد و شاید امسال سفر با خودروی شخصی به مرزها زیاد شود و مشکلاتی باز پیش بیاید. 

وی ادامه داد: بیست روز بعد از اربعین سال گذشته جلسات را برای هماهنگی اربعین امسال آغاز کردیم و حدود ۱۴ جلسه برگزار کردیم و نیروی انتظامی برای اربعین امسال آماده است و جزو سازمان های پیشتاز برای خدمت رسانی است.

در حال تکمیل است...

کد خبر 4736869 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا هفته ناجا اربعین 98 شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش هفته ناجا پیروز حناچی آتش نشانی نمایشگاه ایپاس دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی سالمندی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳