Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ ماه از سال رونق تولید گذشته ولی گزارش مجلس برای رونق تولید هنوز معطل قرائت از سوی هیات رئیسه مجلس است. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی از رونمایی راهکارهای پیاده‌سازی رونق تولید توسط مجلس در خردادماه امسال خبر داده بود اما با ورود به خردادماه صحبت از چکش‌کاری و اعمال نظر سایر کمیسیون‌های مجلس هم برای گزارش رونق تولید به‌میان آمد به‌نحوی که رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس اواسط خردادماه امسال اعلام کرد: گزارش نظارتی مجلس برای رونق تولید در حال نهایی شدن است اما منتظریم نظرات سایر کمیسیون‌ها از جمله کشاورزی، صنعت و اقتصاد هم را در این رابطه ارزیابی و با جمع‌بندی کامل آن را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت اوایل مردادماه، کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی خود را در خصوص راهکارهای پیشنهادی رونق تولید به هیات رئیسه مجلس ارائه کرد.

فولادگر با اشاره به اینکه این گزارش دارای دو فصل است، گفت: در فصل نخست بحث رونق تولید به‌صورت موضوعی در حوزه‌های بانکی، بیمه، مالیات و موضوعات گمرکی مورد ارزیابی قرار گرفته و در فصل دوم نیز به‌صورت جزئی مشکلات بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و کشاورزی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شده است.

وی همچنین گفته، مجلس در این گزارش نظارتی درصدد است رونق تولید را آسیب‌شناسی و ضمن اعلام اشکالات، خلأهای قانونی را شناسایی کند تا در نهایت بستر لازم برای اجرایی شدن شعار سال مهیا شود، بر همین اساس به‌نظر می‌رسد تا پایان خردادماه گزارش نظارتی مجلس برای رونق تولید نهایی و برای قرائت تقدیم هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.

در حال حاضر 6 ماه از ارائه گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس در مورد رونق تولید به هیات رئیسه مجلس می گذرد اما هنوز خبری از قرائت این گزارش در مجلس نیست.

فولادگر در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفته است، 6 ماه از سال 98 می گذرد اما همچنان گزارش رونق تولید مجلس در هیئت رئیسه مجلس معطل قرائت است.

وی افزود: ما نیز نسبت به این موضوع گله مند هستیم و اعتراض خود را به هیأت رئیسه ارسال کرده ایم.

 انتهای پیام/

R1012125/P1010113/S7,78/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگویی درباره برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیست مان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم

دیگر خبرها

  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال