Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ترکاشوند، کارشناس والیبال درباره عمکلرد تیم‌ملی ایران در چهار بازی نخست در رقابت‌های جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: تیم در دو بازی آخر خیلی متفاوت از دو بازی اول ظاهر شد. در دو بازی اول مانند همیشه از ترکیب اصلی استفاده شد، ترکیبی که واقعا از هر جهت چه جسمی و چه روحی خیلی خسته بود و اصلا شرایط ایده‌آلی نداشتند و در نهایت دو باخت را نیز متحمل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اما در بازی‌های بعدی بالاخره فرصت به جوانترها رسید و دیدیم که چه بازی‌های خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتند. مدت‌هاست که مربیان و کارشناسان والیبال که خاک خورده این رشته هستند و دلسوز والیبال اعلام می‌کنند باید از این جوانان استفاده شود اما متاسفانه این حرف‌ها و پیشنهادات به کولاکوویچ برخورده بود که حتی در ادامه نیز مصاحبه توهین آمیزی را هم انجام داد که خود را سر تر و بالاتر از والیبالیست‌های ایران خطاب می‌کرد.

وی افزود: من فکر می‌کنم اصلا مصاحبه‌ای خوبی نبود و حرفی‌های قشنگی را نزدند. اما هرچه که بود رقابت‌های جام جهانی درس خوبی را به ایگور داد و همچنین جوانان ما خودشان را به خوبی نشان دادند و اعلام کردند که آینده از آن این بازیکنان است. امیدوارم این روند جوانگرایی ادامه داشته باشد. ما در چند سال گذشته بازیکن خوبی نداشتیم تا جایگزین کنیم ولی الان شرایط فرق دارد و نباید به راحتی از کنار این استعدادها عبور کرد.

ترکاشنوند در پایان در مورد دیدار با برزیل نیز عنوان کرد: در این که برزیل تیم توانمند و قدری است شکی نیست ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم این تیم را هم شکست دهیم. به هر حال باید بچه‌های ما با انگیزه بیشتری کار کنند و به مرز خودباوری برسند که می‌توانیم از سد این تیم هم عبور کنیم. من فکر می‌کنم که بازهم باید در این دیدار از بازیکنان جوان استفاده کنیم که بازی مقابل تیم تیم‌های بزرگ و بازیکنان بزرگ را تجربه کنند.

 

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزیل جام جهانی رقابت والیبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود

مدافع اینتر با یک اقدام شوکه‌کننده تصمیم گرفت برای تئو هرناندز کری بخواند

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر منجر به جریمه شدن این فوتبالیست هلندی می‌شود.

در جریان جشن قهرمانی اینتر که با حضور 300 هزار نفر برگزار شد، دنزل دومفریز فولبک نراتزوری بنری مربوط به بازی GTA V در دست داشت که مردی قلاده یک سگ را حمل می‌کرد. در این بنر، چهره دومفریز روی سر مرد و چهره تئو هرناندز، بازیکن میلان روی سر سگ جایگذاری شده بودند. اشاره دومفریز به درگیری‌اش با هرناندز در دربی میلان است که منجر به قهرمانی تیمش شد.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده تحقیقات فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره اقدام دنزل دومفریز آغاز شده و مطمئنا این بازیکن 28 ساله جریمه خواهد شد. هنوز میزان جریمه دقیق دومفریز مشخص نیست اما او قطعا با جریمه نقدی بین 4000 الی 5000 یورو روبه‌رو خواهد شد. چند هفته پیش نیز جانلوکا مانچینی، کاپیتان رم به دلیل در دست داشتن بنری توهین‌آمیز خطاب به باشگاه لاتزیو با جریمه 5000 یورویی مواجه شد.

قرارداد دومفریز در تابستان 2025 با اینتر تمام می‌شود و انتظار می‌رود مذاکراتی جهت تمدید قرارداد میان طرفین برگزار شود. تاثیرگذاشتن این اتفاق روی مذاکرات بازیکن و باشگاه بسیار بعید به‌نظر می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان