Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسام عقبایی با اشاره به تبلیغات فروش و تهاتر مسکن در کشورهای خارجی در شبکه‌های ماهواره‌ای اظهار داشت: از چندین سال گذشته تبلیغات فروش املاک در کشورهای همسایه و کشورهای دور و نزدیک رواج پیدا کرده است که عمده این تبلیغات مربوط به خرید ملک در کشورهای ترکیه، گرجستان، دوبی و اسپانیا می‌شود.

اخبار اقتصادی-نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر اینکه هیچ یک مشاوران املاک وارد این گونه تبلیغات نشده اند، گفت: ‌با پلیس اماکن مذاکراتی داشتیم تا دفاتر فروش ملک در کشورهای خارجی جمع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه امروز شاهد تبلیغات گسترده خرید و فروش مسکن در کشورهای خارجی و تهاتر ملک در ایران با ملک در سایر کشورها در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای مواجه هستیم، گفت:‌ طبق اعلام رسانه‌های کشور ترکیه در سال ۹۷ میزان خرید ملک در این کشور توسط ایرانی‌ها به اندازه خرید ملک در ۱۰ سال گذشته بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه ایرانیها خرید ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا

مشاور معاونت مسکن و ساختمان گفت: از ۲۵ اردیبهشت امسال صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرا قانون از 25 اردیبهشت امسال فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: سامانه خودنویس به‌صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی می‌شود. بر این اساس فقط مشاوران املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

به گزارش تسنیم، در حالی وزارت راه و شهرسازی از عدم امکان استفاده مشاوران املاک بدون مجوز از سامانه خودنویس خبر داده که فعالان این بخش مدعی هستند به‌دلیل مشکلات فنی، سامانه مذکور اکثرا برای ثبت قراردادهای اجاره در دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟