Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:42:11 GMT

علی دایی سرمربی گل‌گهر سیرجان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۷۲۸۱

علی دایی، برای هدایت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از برکناری وینگو بگوویچ از هدایت این تیم، با علی دایی به توافق اولیه دست یافتند و قرار است جلسه نهایی مدیران این باشگاه با این مربی، امروز صبح (یکشنبه) در دفتر باشگاه گل‌گهر در تهران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تمرینات تیم گل‌گهر در تهران برگزار می‌شود و این مسئله نیز جزو شروط علی دایی بوده است، مشکلی از این بابت برای حضور این مربی در تیم گل‌گهر وجود ندارد و به احتمال فراوان، دایی تا امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهری‌ها معرفی خواهد شد.

همچنین طبق توافق مدیران باشگاه گل‌گهر و بگوویچ، قرار است این مربی که تاکنون ۳۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده، ۲۰ دیگر از قرارداد فصل جاری را دریافت و به صورت رسمی قراردادش را فسخ کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان تابناک ورزشی گل گهر علی دایی چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم