Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس اسپانیا در زمان بازداشت این جوان در خانه اش مواد شیمیایی منفجره و فهرستی از مکان‌هایی که قرار بود در آنجا عملیات تروریستی انجام شود، کشف کرد.

پلیس در بیانیه‌ای که در آن اشاره‌ای به مشخصات فرد مظنون نشد، اعلام کرد که شهروند اسپانیایی که درصدد اجرای حملات تروریستی بود در شهر پارلا نزدیک مادرید دستگیر شد و دادگاه عالی اسپانیا بررسی پرونده‌ی وی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس همچنین یک جلیقه ضد گلوله به همراه یادداشت‌های مفصل در مورد نحوه تهیه مواد منفجره و لیستی از اهداف بالقوه پیدا کرده است..

روزنامه اسپانیایی ال پاییس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این فرد مظنون به دنبال حمله به یک قاضی دادگاه عالی اسپانیا بوده است.

گروه تروریستی داعش حملات سال ۲۰۱۷ در شهر‌های بارسلونا و کمبریس را که منجر به کشته شدن ۱۴ نفر شد، بر عهده گرفت.

پلیس گفت که در یورش به منزل فرد مظنون آن‌ها مواد شیمیایی برای ساخت مواد منفجره پیدا شده و این نوع مواد در سال‌های اخیر در چندین حمله در غرب اروپا مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسپانیا مادرید داعش تروریست بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز