Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:56:00 GMT

بالن سواری مرگبار زن جوان به همراه دخترش + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۷۹۲۸

بالن سواری مرگبار زن جوان به همراه دخترش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انفجار یک بالن در منطقه شاندونگ چین مرگ دلخراش یک زن به همراه دخترش را رقم زد. در این حادثه که روز سه شنبه رخ  داد این بالن در ارتفاع حدود ۱۰۰۰۰ پایی دچار انفجار شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین محل استقرار سرنشینان بالن از چند تکه چوب و مقداری طناب ساخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است، لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو قربانی به همراه دخترش در حال سوارشدن بر این بالن غیراستاندارد که حتی فاقد بسکت است دیده می‌شوند. لحظاتی بعد و پس از برخاستن بالن به آسمان ناگهان آن‌ها در ارتفاع حدود ۱۰۰۰۰ پایی قرار می‌گیرند. این در حالی است که بالن‌های معمولی معمولا در ارتفاع ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ پایی پرواز می‌کنند.  

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که بالن به ارتفاعی فوق‌العاده زیاد می‌رسد و به دشواری قابل رویت است ناگهان دچار انفجار می‌شود. پس از این حادثه شاهدان عینی اجساد این مادر و دختر را که به شدت دچار آسیب شده بودند پیدا کردند.  

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین اپراتورهایی که بصورت غیرقانونی و بدون داشتن مجوز‌های لازم اقدام به برپایی این محل بالن سواری کرده بودند توسط پلیس بازداشت و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مرگ دلخراش مادر و دخترش بر اثر ترکیدن بالن در آسمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث بالن چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم

یک جوان ۳۳ ساله در آمریکا مشغول پرواز با پاراموتور بود که دچار حادثه شد. او با سرعتی بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت در حرکت بود که به زمین خورد و دچار چند شکستگی در بدنش شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است