Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری دانا: رامسین کبریتی گفت: من آدم روابط و مهمانی‌ها نبودم، به همین دلیل کم کار و کم کارتر می‌شدم. باز هم عرض می‌کنم که مجبور شدم به شبکه جم بروم، اما خیلی وقت است که از رفتنم پشیمانم.

رامسین کبریتی در گفتگو با دانا گفت: روزی که سری جدید سریال ستایش را می‌خواستند شروع کنند، آقای سلطانی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در این سریال بازی کنم، اما من گفتم که به من اجازه کار نمی‌دهند، اگر اجازه بدهند می‌آیم و بازی می‌کنم، کسی به من چیزی در مورد ممنوع الکاری نگفته بود، اما خودم می‌دانم که اجازه بازی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان در کانادا زندگی می‌کنم و مشغول به کار پذیرش دانشجو هستم، هیچ کاری که مربوط به بازیگری و ماهواره باشد انجام نمی‌دهم، چون نمی‌خواهم حاشیه‌ای برایم پیش بیاید و منتظرم که این دوران تمام شود تا شرایط مساعد شود و بتوانم به ایران برگردم و به کارم ادامه دهم، اگر هم اجازه کار به من ندهند مجبورم به شغل دیگری مشغول شوم.

دلم برای تک تک همکاران و دوستانم تنگ شده است و از تمام همکارنم جز خاطره خوش چیزی نداشته ام؛ در این مدت هم که کانادا هستم اکثر سریال‌های ایرانی را دنبال می‌کنم و با عشق آن‌ها را می‌بینم. سریال هیولا، گاندو، ممنوعه و ... را در این مدت دیده ام، کار همکارانم را می‌بینم و لذت می‌برم و دعا می‌کنم اتفاقی که برای من افتاد برای هیچکدام از آن‌ها پیش نیاید و مجبور نشوند که تصمیم اشتباه بگیرند.

من آدم روابط و مهمانی‌ها نبودم، به همین دلیل کم کار و کم کارتر می‌شدم. باز هم عرض می‌کنم که مجبور شدم به شبکه جم بروم، اما خیلی وقت است که از رفتنم پشیمانم.

منبع: فردا

کلیدواژه: رامسین کبریتی بازیگر شبکه جم ممنوع الکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش