Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی شیرجه گفت: می‌توانیم برای اولین بار در تاریخ شیرجه ایران دو سهمیه المپیک بگیریم.

شهنام نظرپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، به ظرفیت‌های شیرجه ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: حمید کریمی و مجتبی ولی پور این شانس را دارند که برای اولین بار سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک را برای ایران کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه حمید کریمی از مدتی پیش به کمپ روسیه اعزام شده تا برای کسب سهمیه المپیک آماده شود، افزود: با مربی روس این ورزشکار در ارتباط هستم و خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می گذراند و می‌توانم بگویم یکی از امیدهای ایران برای کسب سهمیه است.

مربی تیم ملی شیرجه تصریح کرد: همچنین مجتبی ولی پور نیز در تبریز مشغول انجام تمرینات برای کسب سهمیه است تا به سطح آمادگی لازم برسد.

وی یادآورشد: اگر بتوانیم برای اولین بار در تاریخ شیرجه ایران سهیمه حضور در المپیک را بگیریم، این رشته بیش از پیش بین مردم ایران معرفی خواهد شد.

نظرپور در ادامه به وضعیت شیرجه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کرمانشاه در رشته شیرجه دانش فنی بالا و استعدادهای زیادی دارد، اما متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت و مشکلات سخت‌افزاری که داریم، خیلی از این استعدادها بروز پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شیرجه کرمانشاه برای رشد به یک استخر قهرمانی نیاز دارد، اضافه کرد: اگر می‌توانستیم همانند شیراز، اصفهان و یا تبریز یک استخر قهرمانی داشته باشیم، قطعا ورزشکاران نام‌آور زیادی از استان تربیت می‌کردیم که راهی تیم ملی می‌شدند.

این قهرمان سابق شیرجه ایران یادآور شد: شیرجه‌روهای کرمانشاهی درحال حاضر تنها استخر شهید اشرفی اصفهانی را برای تمرین در اختیار دارند که آن هم نه از نظر سقف و نه از نظر عمق استاندارد نیست.

وی خاطرنشان کرد: هرچند قرار است بزودی سقف این استخر تعمیر و استانداردسازی شود، اما با این وجود به علت ناکافی بودن عمق آن کماکان مناسب برای شیرجه نیست.

تیم ملی شیرجه ایران با مربیگری شهنام نظرپور در دهمین دوره مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا که ششم تا دهم مهر در کشور هند برگزار شد، پنج  مدال نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شيرجه شهنام نظرپور كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست