Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:45:39 GMT

باد شدید اسکله‌های گردشگری قشم را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۸۳۴۴

باد شدید اسکله‌های گردشگری قشم را تعطیل کرد

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همچنین تمام برنامه‌های حرکت شناورها به جزیره‌های لارک و هرمز برای امروز لغو شد.

علی اشتری افزود: از فعالیت شناورهای تفریحی در اسکله‌های کندالو و شیب دراز نیز برای تردد به جزیره هنگام جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت‌های دریایی از جمله مهمترین اولویت‌های سازمان بنادر است، تصریح کرد: از مسافران و گردشگران درخواست می‌شود که از تجمع در این بنادر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم ادامه داد: ارتفاع موج در ساحل جنوبی جزیره قشم به چهار پا رسیده و وسعت دید بین پنج تا ۶ کیلومتر است.

وی اظهار کرد: برای فردا(دوشنبه) نیز باد شدید جنوب شرقی و مواج بودن دریا پیش‌بینی می‌شود.

اشتری خاطرنشان کرد: با توجه به پایش دریا، تردد شناورهای مسافری در مسیر بندر شهید ذاکری به بندرعباس و همچنین تردد لندینگ‌کرافت ها در مسیر بندرهای لافت-پُهل در حال انجام است.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب‌دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

۷۵۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا گردشگری ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمز بنادر و دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان جزیره قشم بندرعباس خلیج فارس قشم تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

کنسرت رایگان مدونا، خواننده مشهور آمریکایی با حضور بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر شامگاه شنبه ۴ مه در ساحل کوپاکابانا در ریو دوژانیروی برزیل برگزار شد.

بسیاری از تماشاگران از ساعت‌ها پیش برای یافتن مکانی مناسب در محل برگزاری کنسرت این خواننده ۶۵ ساله حاضر شده بودند.

تخمین زده می‌شود که حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر برای حضور در این کنسرت به ساحل کوپاکابانا در این شهر آمدند و به گفته سازمان‌دهندگان کنسرت این ساحل معروف را به «بزرگترین صحنه رقص در جهان» تبدیل کردند.

مدونا ۶۵ ساله در کنسرتش این ساحل را «زیباترین مکان در جهان» توصیف کرد.

کنسرت ریو به عنوان ایستگاه پایانی تور جهانی مدونا و برای تشکر از حمایت‌های هوادارانش در طول چندین دهه، برگزار شد.

علاوه بر جمعیت زیادی که در ساحل دور هم گرد آمده بودند، بسیاری از ساکنین این منطقه هم از پنجره‌های خانه‌های خود، هتل‌ها و همچنین قایق‌ها به تماشای این کنسرت پرداختند.

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی
  • باران شدید و سیلاب در راه مازندران
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • امروز با سعدی: که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل
  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است