Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق لطفی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: تأمین زمین و تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث ۵ واحد آموزشی در مهرگان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان از اهداف این تفاهم نامه مشترک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، «مسعود حق لطفی» بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان قزوین در خصوص احداث مدرسه به میزان پیشرفت فیزیکی 30 درصد و اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی قزوین مبنی بر اختصاص اعتبار لازم در امر رفع نیاز فضاهای آموزشی مسکن مهر محمدیه، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو دستگاه اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین تنظیم و منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: تامین زمین بدون معارض، اخذ مجوزهای قانونی، احراز مالکیت و واگذاری اراضی با انجام تشریفات قانونی توسط اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل نوسازی مدارس از جمله موارد این تفاهم نامه است.

 

وی اضافه کرد: همچنین اداره کل راه و شهرسازی مبلغ 60 میلیارد ریال به منظور برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص ایجاد فضای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش شامل ساختمان آموزشی، سرویس بهداشتی، سرایداری، دیوار کشی، محوطه سازی و همچنین پنج باب مدرسه به صورت مشترک با اداره کل نوسازی مدارس شامل هزینه اجرای پروژه و هزینه های مربوط به بیمه، مالیات، ارزش افزوده، بیمه حوادث و سایر هزینه های بالا سری در اجرای پروژه های عمرانی را تأمین خواهد کرد.

 

حق لطفی گفت: پروژه های مورد اجرا در این تفاهم نامه شامل سه مدرسه ابتدایی و دو مدرسه متوسطه است که در ناحیه شهری مهرگان ساخته می شود.

 

وی یادآور شد: اداره کل نوسازی مدارس هم متهعد است که به منظور بهره برداری به موقع از پروژه ها نسبت به پیگیری و پیش بینی اعتبار تا مرحله تکمیل و تحویل به بهره بردار اقدام کرده و با تدوین برنامه زمان بندی اجرایی و تفصیلی، طوری برنامه ریزی کند که عملیات اجرایی پروژه ها با تأخیر مواجه نشود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین موکب اربعین هفته نیروی انتظامی کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان سپاه پاسداران زائران اربعین حسینی شهرک مهرگان مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین واحد آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد