Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کاروالیال به تساوی تیمش در جام حذفی پرتغال با گل به خودی مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی واکنش نشان داد. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رویارویی بامداد امروز (یکشنبه) تیم‌های پورتیموننسه و ریوآوه در گروه C  جام حذفی پرتغال با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا موریرا در دقیقه 31 برای تیم ریوآوه گل زد. در دقیقه 48 نیز مهدی طارمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

مهدی طارمی 90 دقیقه در ترکیب تیم ریوآوه بازی کرد.

کارلوس کاروالیال، سرمربی تیم ریوآوه دقایقی پس از پایان این بازی گفت: هنوز هیچ چیز درباره تیمی که از این گروه صعود می‌کند، مشخص نیست. ما از الان برای بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. ما از هواداران اندکی در این بازی خارج از خانه برخوردار بودیم. هر چند تعداد آنها کم بود اما در حمایت از تیم ریوآوه موثر واقع شدند.

در جدول رده‌بندی گروه C جام حذفی پرتغال تیم‌های پورتیموننسه و ریوآوه با امتیاز مشابه چهار رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند. تیم‌های گویمارائش و بنفیکا هم بدون امتیاز هستند. جام حذفی پرتغال در 4 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود  و تیم‌های صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد.

حمله هواداران خشمگین پرتغالی به بازیکنان تیم آوِس

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند