Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد شریفی، شهردار خرم‌آباد شنبه، سیزدهم مهر در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در محل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به این‌که شهدا با نثار جان خود امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند، اظهارکرد: یکی‌از افتخارات دوران مدیریتی من حمایت از ایثارگران و خانواده‌های شهدا بوده است و خود را خادم خانواده‌های شهدا می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت و ایثار گفت: خود را خادم خانواده‌های شهدا می‌دانم و در دوران ۲۲ ساله مدیریتی و کاری خود نیز تمام توان خود را در جهت خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کار گرفته‌ام و افتخار می‌کنم که خود نیز متعلق به همین قشر هستم.
شریفی افزود: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و اعتقاد راسخ دارم که هر قدمی که در راستای خدمت به شهدا بر می‌داریم باقیات صالحات است و اجر بزرگی در پیشگاه خداوند دارد.
شهردار خرم‌آباد در ادامه به تشریح برخی اقدامات و برنامه‌های شهرداری در راستای ترویج فرهنگ شهادت و خدمت به خانواده‌های شهدا پرداخت و اضافه کرد: نصب گسترده تصاویر شهدا در معابر و نام‌گذاری تعداد فراوانی از معابر اصلی و فرعی با نام شهدا از اقدامات شهرداری در این راستا است.
وی ساماندهی گلزار شهدا از طریق سازمان آرامستان‌ها را از برنامه‌های آتی شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد و افزود: همچنین اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری نیز از این پس موظف است ارتباط و همکاری ویژه‌ای را با حوزه فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید داشته باشد.
شهردار خرم‌آباد در پایان با اشاره به تعداد قابل توجه افراد وابسته به خانواده‌های ایثارگران در شهرداری، ادامه داد: در آینده برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از این قشر در شهرداری خواهیم داشت و به‌طور ویژه به امورات این عزیزان رسیدگی خواهد شد هر چند ایثار و فداکاری خانواده‌های شهدا با هیچ خدمتی جبران نمی‌شود.
حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شورای شهر و همچنین ابراز رضایت از برنامه‌های شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار همکاری ویژه شهرداری و به‌ویژه اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل با اداره متبوع خود شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی محمد شریفی شهردار خرم اباد ساماندهی گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند