Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه نویی که پیش تر از مارک ویلموتس به خاطر عدم دعوت از بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی به خصوص نیازمند گله کرده بود اینبار از سرمربی تیم ملی تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر کادر فنی تیم ملی دو بازی سپاهان در لیگ برتر را دیدند. یکی بازی سپاهان در برابر پرسپولیس  و دیگری دربی اصفهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر قلعه نویی طبیعی است اینروزها از وضعیت تیم سپاهان راضی باشد به این خاطر که تیم در صدر جدول قرار دارد و البته سه بازیکن تیم سپاهان هم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند؛ مرتضی منصوری، محمد محبی و پیام نیازمند.

 

او در این باره می گوید: تیم های بزرگ مثل منچستر، اینترمیلان و آث میلان وقتی دچار مشکل می شوند چند سال طول می کشد. شما منچستریونایتد بعد از جدایی فرگوسن را نگاه کنید. لطف خدا شامل حال ما شده است در کمترین زمان بازگشتیم. شرایطمان الان خوب است. هنوز نمی گوییم ایده آل است و با سپاهان مدنظرم فاصله داریم ولی خدا را شکر خوب شروع کرده ایم. این پروسه باید چهار سال دیگر اتفاق می افتاد ولی در یک سال و نیم به نتایج خوبمان رسیدیم.

 

وی در خصوص صحبت های علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن بعد از بازی با سپاهان و اینکه گفته بود پیام نیازمند بهترین بازیکن زمین بوده است، گفت: به منصوریان تبریک می گویم که تیم خوبی درست کرده است. ذوب بهترین نماینده ایران در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی هم بازی خوبی بود. ذوب آهن هم می توانست برنده باشد و هم می شد که این دیدار مساوی شود. فکر نمی کنم که پیام نیازمند به جز یکی دو مورد توپ خاصی گرفته باشد. ما هم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. پیام یکی از بهترین های ایران است چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی. خوشحالم که یک دربی خوب برگزار شد. ذوب آهن هم لیاقت بردن داشت.

 

سرمربی سپاهان درباره دعوت از محبی و منصوری بازیکنان سپاهان به تیم ملی با کنایه به کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران گفت: خوشحالم که بر خلاف سال های گذشته که لیگ دیده نمی شد، لیگ را می بینند. وحید هاشمیان و همکاران ویلموتس بازی ها را رصد می کنند و کسانی که حقشان است، حداقل دعوت می شوند. این دعوت شدن باعث انگیزه در بازیکنان می شود و عیار لیگ را بالا می برد ولی در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی شد. باید از ویلموتس و همکارانش هم تشکر کنم.

فولادمبارکه سپاهان مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی) امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی امیر قلعه نویی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرمربی تیم ملی در این پیام خطاب به آنها گفت: شما ایرانی بودن را معنا کردید و نسل تازه‌ای درحال شکل گیری است.

کد خبر 847466 منبع: مهر برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی ورزش

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو