Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@11:40:09 GMT

نیاز استقلال به یک هافبک طراح و خلاق

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۹۸۱۸

صادق ورمزیار در خصوص دو پیروزی استقلال برابر گل ریحان البرز و گل گهر سیرجان گفت: دو بازی و دو برد در جام حذفی و لیگ نوزدهم به استقلال کمک کرد تا شرایط بهتری پیدا کرده و آرامش به اردوی این تیم بازگردد. البته استقلال در چند بازی گذشته در دقایق پایانی گل های بدی دریافت کرد و فکر می کنم هنوز هم تماشاگران از نتایج بدست آمده در استقلال راضی نیستند ولی اگر این روند را آبی پوشان در بازیهای بعد ادامه دهند مطمئنا به صدر جدول بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- صادق ورمزیار در خصوص انتقاداتی که به داوری لیگ می شود، ادامه داد: حساسیت های زیادی بر روی داوری بوجود آمده است. تماشاگران باید اجازه دهند داور هم کارش را انجام دهد. بعید می دانم هیچ داوری مغرضانه سوت بزند اما اشتباهات داوری در این فصل زیاد شده و استقلال از این اشتباهات لطمه زیادی خورده است. متاسفانه این روزها هر داوری که می خواهد بازی استقلال را سوت بزند استرس دارد و همین موضوع باعث می شود نتواند قضاوت همیشگی خود را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی می تواند به استقلال کمک کند گفت: آبی پوشان باید از این فرصت بدست آمده استفاده کنند تا خود را برابر فجر سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی به آمادگی کامل برسانند. فجر حریفی خطرناکی است که توانست فولاد خوزستان را از گردونه رقابت ها حذف کند. بنابراین استقلال باید این روزها ابتدا مشکل پنالتی نزدنش را حل کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و خود را آماده بازی برابر فجر کند. استراماچونی باید بداند که در جام حذفی اتفاقات زیادی می افتد. بنابراین باید هم خودش و هم بازیکنانش برای این دیدار آرامش خاصی داشته باشند.

ورمزیار در پایان و درمورد صحبت های فتحی مبنی بر اینکه یک مهاجم به استقلال اضافه خواهد شد، گفت: به نظر من استقلال به چند بازیکن نیاز دارد. خصوصا یک هافبک طراح و خلاق که بازی را عوض کند. وقتی هافبک بازی سازی در یک تیم وجود نداشته باشد مهاجم چطور می تواند گلزنی کند. پس اولویت را به جای جذب مهاجم، به خدمت گرفتن یک هافبک بگذارند؛ هافیکی که بتواند مثل مجتبی جباری و جباروف نظم خاصی را به میانه میدان استقلال بدهد.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال جام حذفی استقلال لیگ برتر ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی اظهار داشت: با توجه به پیروزی استقلال و با اینکه تصمیمات داور تأثیری در نتیجه بازی نداشت، می‌توان گفت که ناظمی قضاوت خوبی در این دیدار حساس و مهم داشت.

او ادامه داد: در نیمه اول صحنه خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم استقلال خیلی زود توسط روزبه چشمی به گل رسید که داور باید پیش از اینکه توپ به مهرداد محمدی برسد اعلام آفساید می‌کرد و در مجموع گل استقلال صحیح نبود.

حق وردی خاطرنشان کرد: در یک صحنه از نیمه دوم، محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن به اشتباه به جای توپ به سر بازیکن استقلال ضربه می‌زند که داور می‌توانست یک پنالتی به سود آبی‌ها بگیرد.

او در ارتباط با خطای روزبه چشمی روی بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه جریمه آبی‌ها گفت: در آن صحنه تصمیم داور درست بود و کارت هم لازم نبود داده شود.

کد خبر 6098797

دیگر خبرها

  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد