Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز در جریان تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رئیس شورا از اعضا درخواست کرد تنها سه نفر به مدت سه دقیقه تذکرات خود را بیان کنند.

محمد سالاری، علی اعطا و شهربانو امانی، سه نفری بودند که تذکرات خود را به شکل شفاهی بیان کردند.

پس از تذکرات، زهرا صدراعظم نوری درخواست کرد: تذکری در خصوص حادثه جرثقیل که روز گذشته باعث مرگ سه نفر در تهران شد، در صحن شورا قرائت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی خطاب به وی گفت: تذکر خود را کوتاه بیان کنید.

رئیس شورای شهر تهران در میانه نطق صدراعظم نوری، از وی خواست که تذکر خود را کوتاه‌تر کند.

این موضوع مورد اعتراض شدید رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران قرار گرفت و گفت: شما هر هفته یک رویه برای اداره شورا دارید باید رویه اداره صحن، رویه‌ تازه‌ای باشد. این عدالت نیست که گاهی به برخی از اعضا برای نطق پیش از دستور ۱۵ دقیقه وقت می‌دهید اما برخی ۱۰ دقیقه.

هاشمی خطاب به وی گفت: از جلسه بعد، دقیقاً عین آئین‌نامه رفتار می‌کنم و تمام تذکرات را به شکل کتبی به من ارائه کنید. تأکید من اجرای آئین‌نامه است اما دوستان از من درخواست می‌کنند که تذکرات خود را در صحن قرائت کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: برخی از تذکرات، نطق محسوب می‌شود.

صدراعظم نوری در پاسخ به هاشمی اظهار داشت: باید عدالت در صحن برقرار شود.

هاشمی از وی خواست که عصبانی نباشد و نرم صحبت کند.

این صحبت هاشمی مورد اعتراض صدراعظم نوری قرار گرفت و گفت: این توهین به ماست، همه چیز در صحن شوخی گرفته می‌شود.

کد خبر 4738144 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن هاشمی زهرا صدراعظم نوری شورای شهر تهران اربعین 98 شورای شهر تهران شهرداری تهران اربعین حسینی قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش هفته ناجا پیروز حناچی دستگیری سارق محسن هاشمی نمایشگاه ایپاس آتش نشانی سالمندی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا قرار است بعضی کشورهای اروپایی و آمریکایی به ما فناوری و تجهیزات حمل‌ونقل تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری با بیان اینکه قرارداد با چین یک قرارداد بین‌المللی است و مشکلی ندارد، اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های قرارداد را دولت تأمین می‌کند؛ بنابراین وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت صمت و بانک مرکزی در جریان قرار دارند.

وی افزود: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی به شرکت‌هایی که قرار است به ما تکنولوژی و تجهیزات حمل و نقل تحویل دهند، فشار وارد می‌کنند و آن شرکت‌ها از همکاری با ما منصرف می‌شوند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ایران قراردادهای بین‌المللی زیادی در دهه اخیر بسته که قرارداد با چین نیز از همان دست قراردادها است، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه و نهادهای امنیتی کاملاً روی این قرارداد اشرافیت دارند و کسی نمی‌تواند از آن تخطی کند.

آقامیری اضافه کرد: با توجه به اینکه قرارداد جنبه محرمانگی دارد، اعضای شورای شهر نمی‌توانند کپی بگیرند و از این دست به آن دست شود، اما می‌توانند با مطالعه قرارداد جزئیات را بررسی و پرسش‌های خود را مطرح کنند.

کد خبر 751107

دیگر خبرها

  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟