Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی جهت خدمات دهی گسترده در قالب ستاد اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهنام اصلی‌زاده افزود: پیرو اعلام قبلی توسط مدیرعامل شرکت واحد و در راستای رفاه و تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی در مرز مهران، در اواخر هفته‌ی جاری کاروان اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به شهر مرزی مهران اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاهد افزایش حضور زائرین برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی هستیم، گفت به این دلیل برنامه‌ریزی‌ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی از اهمیت ویژه‌ای  برخوردار است.

اصلی‌زاده خدمت رسانی به زائران حسینی را  کاری ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم و تأمین ناوگان مورد نیاز، کاروانی از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز برای افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب به عاشقان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در حوزه حمل و نقل عمومی به تعداد بیش از 70 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی به همراه اکیپ‌های فنی و نظارتی در نظر گرفته شده است.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد: مهمترین اولویت ما رفاه و آرامش زائرین حسینی است و بر همین اساس تمهیدات لازم انجام گرفته تا ناوگان اعزامی کار جابجایی زائران اربعین حسینی  را به نحو مطلوب و با افتخار انجام دهند.

گفتنی است از بیست و یکم مهر ماه سال جاری کاروان اتوبوسرانی در قالب ستاد اربعین حسینی اعزام و با آن ستاد همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟