Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@07:22:03 GMT

دستگیری 3 شرور

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۰۵۱۲

دستگیری 3 شرور

3 شرور در جنوب پایتخت گرفتار شدند.

سرهنگ یعقوبعلی رجبیان رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پلیس پایتخت چندی پیش از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ در جریان سر و صدا و عربده کشی ۳ شرور در جنوب پایتخت قرار گرفتند.

وی افزود: با حضور تیم عملیات پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی در محل، مشخص شد: هر ۳ شرور پس از رعب و وحشت شهروندان از محل گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پایگاه ششم این پلیس، تحقیقات پلیسی را آغاز و در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهمان را در خیابان نبرد شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان به مخفیگاهشان اعزم شدند، اضافه کرد: در یک عملیات پلیسی هر سه شرور در مخفیگاهشان دستگیر و پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

سرهنگ رجبیان گفت: متهمان پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت./ باشگاه خبرنگاران

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت