Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: رویکرد سازمان صنایع دفاع در هوشمند‌سازی تسلیحات نظامی قابل تقدیر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دفاع اظهار داشت: رویکرد هوشمند سازی تسلیحات دفاعی نقطه عطفی در تحول تولیدات صنعت دفاعی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی هوافضای سپاه در از این بازدید ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید اتخاذ شده در سازمان صنایع دفاع مبتنی بر هوشمندسازی تسلیحات دفاعی و همچنین تلاش برای ارتقاء کیفی دستاورد‌ها با بالاترین سطح ممکن، تلاش دست اندرکاران مجموعه صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع را قابل تقدیر و نقطه عطفی در تولید سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته برشمرد.

سردار حاجی زاده در ادامه با اشاره به سبک سازی محصولات جدید ضمن افزایش تاثیر گذاری آن‌ها افزود: این توانمندی‌ها رشد قابل توجهی را در کیفیت محصولات تولیدی صنعت دفاعی داشته است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه بر لزوم توجه به نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح و انطباق هر چه بیشتر تولیدات صنایع با نیاز نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار حاجی زاده تولیدات صنعت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد