Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@05:33:41 GMT

برپایی نانوایی سیار در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۰۷۱۳

برپایی نانوایی سیار در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: امسال نیز همانند پارسال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدام به برپایی نانوایی سیار در مرز مهران به‌ منظور رفاه و تأمین نان موردنیاز زوار اربعینی کرده است.

حجت‌الاسلام آسوده یدکی افزود: این نانوایی سیار به‌طور کامل از تهیه آرد تا مرحله پخت نان را انجام می‌دهد و سعی در تأمین هر چه‌بهتر و بیشتر نان موردنیاز هم‌وطنان زائر سیدالشهدا (ع) را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه علاوه بر برپایی نانوایی سیار در مرز مهران اقدامات رفاهی دیگری ازجمله برپایی موکب در این منطقه برای زائران حسینی در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال نیز از محل موقوفات استان جمع‌آوری‌شده و در راستای ارائه خدمات به زائرین سیدالشهدا (ع) در نظر گرفته‌شده است.

حجت‌الاسلام آسوده یدکی با بیان اینکه خراسان‌شمالی در سال‌های گذشته نیز با برپایی موکب در مرز مهران به ارائه خدمات رفاهی گوناگون به زوار حسینی پرداخته است، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی استان در ماه محرم هرسال کاروانی را به‌منظور ارائه خدمات به مرز مهران اعزام می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه پارسال به سبب طوفان شدید که در منطقه مهران رخ داد بسیاری از تأسیسات موکب این استان آسیب دید، گفت: به‌منظور برپایی مجدد موکب استان در منطقه مهران، تأسیسات موردنیاز جدید ازجمله چادر و داربست خریداری‌ شده است.

او با اشاره به نشست مشترک مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان‌های کشور اظهار کرد: در نشستی که با حضور مدیران کل اوقاف و خیریه استان‌های خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی و ایلام برگزار شد تصمیماتی در خصوص ارائه هر چه‌بهتر خدمات به زائرین اربعین گرفته شد.

حجت‌الاسلام آسوده یدکی با اشاره به اینکه پارسال ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌های کشور ۵۴ موکب را به‌منظور خدمت‌رسانی به زائرین حسینی برپا کردند، اظهار کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه کشور به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر و هدفمندتر در ۱۰ محور موضوعی مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند.

 او با بیان اینکه برخی از مبلغان و روحانیان استان نیز به‌ منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی به مرز مهران اعزام می‌شوند، افزود: خراسان‌شمالی در تلاش است تا با همکاری استان‌های سمنان، گلستان، گیلان اسلام و آذربایجان غربی در محل قدمگاه امامزاده ابراهیم قتال (ع) یک آشپزخانه دائمی به‌منظور پخت غذا و توزیع غذا در بین زوار حسینی احداث کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه احداث این آشپزخانه دائمی با سازه سبک در مرز مهران آغازشده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در این آشپزخانه پخت شود و از طریق موکب‌های حاضر در مرز مهران بین زوار اربعین حسینی توزیع شود.

انتهای پیام/د

برپایی نانوایی سیار در مرز مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان، گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۷۰ هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان گلستان تحویل داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل رحیمی با اشاره به شرایط تامین آب شرب در استان اظهارداشت: در سال گذشته، بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان تحویل داده شده است.

وی درباره تامین آب شرب برای مناطق دچار تنش آبی استان اظهار کرد: در سال گذشته و به خصوص در فصل تابستان، به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب از سوی مردم، تقاضا برای آب شرب افزایش یافته که این امر، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تحویل بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به تعداد 20 هزار سرویس از طریق آبرسانی سیار به روستائیان و همچنین بعضی از شهرهای دچار تنش آبی استان در  سال گذشته خبر داد و گفت: حجم آبرسانی سیار در هر ماه با توجه به میزان گرمای هوا و تعداد مناطق دچار کمبود آب، متغیر بوده و از ابتدای سال گذشته تاکنون روند صعودی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آبرسانی سیار را یکی از راه‌های تامین آب شرب روستاهای مواجه با بحران اعلام کرد و گفت: این اقدام به ویژه در همه ایام سال در مناطقی که با کمبود آب مواجه بوده و منابع آبی جایگزین ندارند انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به عملکرد آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، اظهار داشت: 257روستا و نقاط جمعیتی در کل استان با جمعیت بیش از 186هزار نفر در سال گذشته از خدمات آبرسانی سیار این شرکت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان