Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،مهران اوچی‌اردبیلی  در جلسه با تیم ارزیابی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کشور که در راستای توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد، افزود: برای کاهش میزان ناباروری توسعه این مرکز در اولویت برنامه‌های این واحد است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز از گام‌های مهم جهاد دانشگاهی در راستای رفع نیاز استان بوده ، گفت: در ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۲ هزار نفر در مرکز درمان ناباروری قفقاز پذیرش شده‌اند و این نهاد با راه‌اندازی این مرکز توانسته قسمتی از دانش فنی پژوهشگاه رویان را بومی‌سازی و از ظرفیت‌های خود در راستای توسعه حوزه سلامت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه تاکنون درمان بیش از هزار و ۵۰۰ زوج در این مرکز موفقیت‌آمیز بوده ، تشریح کرد: مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی در راستای توسعه سلامت باروری و با استفاده از جدیدترین امکانات، روش‌های آزمایشگاهی و نیروی انسانی متخصص، خدمات درمانی را به زوجین نابارور ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت درمان در این مرکز مطابق با استاندارد جهانی است، گفت: یکی از دغدغه‌های جهاد دانشگاهی اردبیل توسعه فضای فیزیکی مرکز ناباروری قفقاز به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه‌کنندگان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی با ۲ اتاق عمل، کلینیک تخصصی مردان و زنان، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، جنین‌شناسی و ژنتیک، بخش جراحی محدود و سرپایی، مراکز مشاوره‌ ژنتیک، مامایی، تغذیه و روانشناسی جزو ظرفیت‌های استان برای ارتقای بخش سلامت استان محسوب می‌شود.

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه نیمی از گردشگران ورودی از مرز بیله‌سوار به قصد بهره‌مندی از خدمات درمانی وارد استان می‌شوند، یادآور شد: جهاددانشگاهی با توجه به نیازسنجی و برنامه‌ریزی مناسب نسبت به ساماندهی حوزه سلامت گردشگری اقدام کرده تا ارائه خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر احداث مجتمع سلامت در دستور کار فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان اردبیل قرار دارد تا با راه اندازی آن، فعالیت‌های خدمات درمانی را ارتقا و حوزه گردشگری سلامت را توسعه دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل بهداشتی و درمانی روانشناسی سلامت مردان و زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن