Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سه شیرها شغلش را دوست دارد و به شایعات توجهی نمی‌کند.

طرفداری- در روزهایی که شایعاتی در مورد مربیگری گرت ساوتگیت در لیگ برتر شنیده می‌شود، سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید کاملا نسبت به کارش متعهد است.

به گزارش اسکای، ساوتگیت توانسته است انگلیس را به روزهای خوبش برگرداند. آن‌ها در سال گذشته بهترین عملکرد خود در رقابت‌های جام جهانی طی ۲۸ سال اخیر را داشتند و همچنین فاصله‌ای تا راهیابی به یورو ۲۰۲۰ ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی پس از نتایج ضعیف مائوریسیو پوچتینو، روزنامه اکسپرس در انگلیس از احتمال به دست گرفتن هدایت تاتنهام توسط ساوتگیت خبر داد ولی این مربی که از سال ۲۰۰۹ و بعد از تجربه مربیگری در میدلزبرو دیگر در سطح باشگاهی مشغول به کار نبوده است، می‌خواهد تا پایان قراردادش یعنی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت سه شیرها را در دست داشته باشد.

شنبه شب می‌خوابید و صبح یکشنبه که بیدار می‌شوید، چنین حرف‌هایی را می‌شنوید. در تابستان هم گفتم، کسی نیستم که نیاز داشته باشم تمامی گزینه‌ها را پیش روی خودم نگه دارم و بگویم باید ببینیم چه می‌شود. من سرمربی تیم ملی انگلیس هستم و این افتخار بزرگی برای من است. هنوز کارهای ناتمام زیادی با این تیم داریم. حس می‌کنیم این تیم هنوز جا برای پیشرفت کردن دارد و تا زمانی که خلاف آن گفته نشود، من تا سال ۲۰۲۲ با انگلیس قرارداد دارم. 

ساوتگیت همچنین نیازی به جدایی موقت فیل فودن از منچسترسیتی جهت کسب فرصت بازی کردن نمی‌بیند. این بازیکن ۱۹ ساله که در تابستان قبل توسط پپ گواردیولا «مستعدترین بازیکنی که دیده‌ام» توصیف شد، در فصل جاری فقط ۱۲۰ دقیقه برای باشگاهش بازی کرده است. 

فیل هنوز از نظر جسمانی در حال رشد است و من می‌دانم پپ از توانایی‌های این بازیکن آگاهی دارد اما به همین اندازه هم به کیفیت بازیکنان اطراف او اشراف دارد. به همین خاطر اطمینان دارم در ماه‌های پیش رو که تعداد بازی‌ها بالاتر برود، تعداد دقایق حضور او درون زمین هم افزایش می‌یابد. به نظرم باید در میانه‌ها و اواخر فصل باید ارزیابی کرد که یک بازیکن چقدر فرصت بازی کردن داشته است و سپس مطمئنا تصمیم می‌گیرند که بهترین اقدام در مورد او چیست. همیشه انتقال قرضی یک مسیر صاف و ساده نیست چون باید با افرادی متفاوت، سبکی متفاوت و تمرینات متفاوت کنار بیایید. بنابراین سعی دارم جو پیرامون او را آرام کنم چون به عنوان بازیکنی جوان و مستعد، فشار بسیار بالایی روی او قرار دارد. ذهنیت او در آخرین مسابقه‌اش برای تیم ملی زیر ۲۱ سال عالی بود. فودن به چنین مسابقاتی نیاز دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش