Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از کشف حدود شش هزار و ۴۷۰ دستگاه گیرنده (رسیور) و آنتن (ال ان بی) ماهواره با هوشیاری کارکنان گمرک لاور ساحلی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، بهروز قره بیگی با اعلام این خبر بیان کرد: از این شمار کالای مکشوفه، تعداد ۶ هزار و ۲۰۰ عدد ال ان بی و ۲۷۰ دستگاه گیرنده ماهواره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند جوف (همراه با کالای وارد شده) کالاهای ملوانی مبادرت به ورود کالای خود نمایند که با هوشیاری ماموران گمرک روبرو شدند. 

مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اضافه کرد: در همین راستا  کالاهای یاد شده طی صورتجلسه ای تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گمرك كشفيات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: وضعیت تجهیزات و اقلام منوریل قم در گمرکات کشور از جمله اقدامات سال ۱۴۰۲ در پروژه منوریل بود.

محمد رضا انگشت‌باف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص پروژه منوریل در شهر قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تجهیزات مخابراتی پروژه منوریل به گمرک قم انتقال پیدا کرد و پیگیری‌های لازم جهت خروج تجهیزات منوریل از حالت متروکه انجام شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ادامه پروژه منوریل تا منطقه پردیسان افزود: در این زمینه نیاز به مطالعات کارشناسی برای تصمیم‌گیری ارکان مسئله وجود داشت.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه در سال گذشته مطالعاتی در جهت ساماندهی پروژه منوریل انجام شد، خاطرنشان کرد: رئوس این مطالعات شامل دریافت و بررسی اطلاعات موجود و فرادست و شناخت وضع موجود، پاسخ به سوالات کلیدی پیاده سازی مونوریل، معرفی سناریوهای ممکن برای توسعه مونوریل به سمت پردیسان و ارزیابی سناریوهای پیشنهادی برای توسعه مونوریل به سمت این شهرک بود.

انگشت‌باف با اشاره به نتیجه مطالعات انجام شده تاکید کرد: بر اساس مطالعات انجام شده خطوط ریلی مصوب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم یعنی خط یک و دو متروی قم، دارای منافع مالی و اقتصادی بیشتری نسبت به گزینه‌های پیشنهادی جدید است.

وی با اشاره به اینکه به عقیده مشاور اجرای پروژه منوریل تا پردیسان توجیه فنی و اقتصادی ندارد، گفت: تصمیمات درباره این پروژه مبنی بر فعال کردن آن و خارج کردن از حالت فعلی توسط سازمان پیگیری می‌شود تا نتیجه مطالعات تکمیلی برای انتخاب مسیر توسعه پروژه منوریل مشخص شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهر قم افزود: تکمیل خدمات پست برق ۶۳ کیلوولت نواب و تحویل آن به شرکت برق منطقه‌ای و تکمیل مدارک پروژه منوریل و ارسال به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور از دیگر اقدامات این حوزه بود.

انگشت‌باف با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف وضعیت انبار تجهیزات پروژه منوریل اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری به قم یکی از پروژه‌های محوری منوریل خواهد بود.

کد خبر 750781

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: ارتباط بین روده و مغز!
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: کاوش در ارتباط بین روده و مغز!
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»