Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:22:22 GMT

امنیت پیش‌نیاز موفقیت در سایر حوزه‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۱۷۷

امنیت پیش‌نیاز موفقیت در سایر حوزه‌ها است

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در دیدار استاندار کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بر لزوم استفاده از همکاری مردم برای اجرای هر چه بهتر ماموریت های نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی پشتوانه مردمی است و اگر این سرمایه از دست برود، قابل جبران نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر به حوزه امنیت مردم خدشه ای وارد و نارضایتی ایجاد شود، به سختی می توان آن را رفع کرد افزود: کرمان استان توانمندی است و باید به سرمایه اجتماعی و مردمی در این استان توجه ویژه ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: پلیس در این استان با تلاش بیشتر، می کوشد که مردم در آرامش کامل بوده و روند بروز جرائم و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

سردار ناظری با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی در استان کرمان به عنوان یکی از قطب های علمی و پژوهشی، کارهای خوبی در حوزه پژوهش انجام داده است، تاکید کرد: در حوزه کاهش تصادفات نیز کارهای علمی زیادی انجام شده اما میزان کاهش تصادفات و تلفات رانندگی به اندازه وسعت اقدامات پژوهشی نبوده است.

وی تاکید کرد: با حرکت های جهادی و استفاده از یافته های علمی و پژوهشی می توان از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرد و آمار تصادفات را کاهش داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان توسعه سیستم های پایش تصویری را مورد تقدیر قرار داد و گفت: این اقدام در کاهش تصادفات نقش بسزایی دارد.

سردار ناظری تصریح کرد: برخورد ها با پدیده قاچاق مواد مخدر به شکلی است که قاچاقچیان جرات انجام این کار را نداشته باشند و از این رو در ماه های اخیر میزان کشفیات مواد مخدر ۱۵ تن افزایش داشته به طوری که در ۴۸ ساعت گذشته نیز ۲ تن موادمخدر در این استان کشف شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه خیران امنیت ساز نیز کارهای بسیار خوبی در استان کرمان انجام شده و لازم است با پیگیری مدیریت اجرایی استان و فرمانداران، شاهد ارتقای اقدامات در این حوزه باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: کلانتری ها و پاسگاه های این استان نیاز به تقویت دارند و این اقدام را می توان با جذب خیران امنیت ساز به خوبی دنبال کرد.

سردار ناظری با اشاره به افزایش ۹۰ درصدی تماس ها با مرکز فوریت های پلیسی، عنوان کرد: سیستم متمرکز پاسخگویی به تماس ۱۱۰ در استان کرمان راه اندازی شده و تلاش می شود که ارتقای خدمات در این حوزه هر چه بیشتر محقق شود.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار

آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی کرمی، جانشین انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتا از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد. ‎‌‎‌‎‌

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند