Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: رویکرد سازمان صنایع دفاع در هوشمند‌سازی تسلیحات نظامی قابل تقدیر است. تاریخ انتشار: 11:07 - 14 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۹۶۲

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دفاع اظهار داشت: رویکرد هوشمندسازی تسلیحات دفاعی نقطه عطفی در تحول تولیدات صنعت دفاعی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید اتخاذ شده در سازمان صنایع دفاع مبتنی بر هوشمندسازی تسلیحات دفاعی و همچنین تلاش برای ارتقاء کیفی دستاوردها با بالاترین سطح ممکن، تلاش دست‌‎اندرکاران مجموعه صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع را قابل تقدیر و نقطه عطفی در تولید سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته برشمرد.

سردار حاجی زاده در ادامه با اشاره به سبک سازی محصولات جدید ضمن افزایش تاثیر گذاری آنها افزود: این توانمندی‌ها رشد قابل توجهی را در کیفیت محصولات تولیدی صنعت دفاعی داشته است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه بر لزوم توجه به نیازمندی‌های نیروهای مسلح و انطباق هر چه بیشتر تولیدات صنایع با نیاز نیروهای مسلح تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حاجی زاده هوافضای سپاه وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی