Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@15:19:05 GMT

سانحه ریلی قطار زاهدان تروریستی نبود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۶۴۲

سانحه ریلی قطار زاهدان تروریستی نبود

وزیر راه و شهرسازی گفت: شواهدی در دست است که نشان می‌دهد سانحه ریلی قطار زاهدان- تهران، تروریستی نبوده است. محمد اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه بین وزارت راه و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران درباره حادثه ریلی قطار زاهدان- تهران اظهار داشت: حوادث در کشور ما رخ می دهد و ما وظیفه داریم زیرساخت ها را حفاظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانحه ریلی اخیر نیز سانحه ای نبود که شرکت راه آهن مقصر باشد. این یک اتفاق بود و امیدواریم دیگر شاهد وقوع آن نباشیم.

وی با بیان اینکه سیستم های امنیتی نیز در حال امنیتی کردن علت سانحه هستند، گفت: کمیته بررسی سوانح راه آهن موظف است که گزارش بدهد و این گزارش نیز تهیه شده است. شواهدی در دست نیست که این سانحه تروریستی باشد اما قطعا پیچ ها و پابندهای ریل باز شده است. البته حفاظت از زیرساخت های ریلی تشدید شده است و مردم نباید نگران باشند.

اسلامی درباره سفرهای اربعین نیز افزود: حوادث عراق به طور کامل جمع شده است و مردم ما با انگیزه به زیارت اباعبدالله می روند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیانیه وزارت خارجه اعلام نکرد که مردم به عراق نروند بلکه اعلام کرده است که مردم احتیاط کنند، افزود: ما با این بیانیه مخالف نبودیم.

به گفته اسلامی روز گذشته ۳۳ هزار نفر از مرز مهران عبور کردند. همچنین برای کل سفرهای اربعین ۸ هزار دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است. روزانه ۵۵ رام قطار به مقاصد کرمانشاه، همدان و خرمشهر اعزام شده و ۴۷۵ هزار نفر با قطار به عتبات خواهند رفت.

وی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری نیز بیش از ۶۰۰ مجوز پرواز صادر کرده است.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن