Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:18:38 GMT

طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ در کشور اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۷۸۵

طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ در کشور اجرایی شد

دکتر رفیعی پور گفت: امروز دستور اجرای طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ از بندرعباس به کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « علیرضا رفیعی پور » در همایش بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در هتل هما، اظهار کرد: ارتقاء جایگاه صادراتی کشور، افزایش بهره وری و ارزش افزدوه در سایه صادرات ازجمله اهداف اجرای طرح ارتقای کیفیت گوشت مرع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح به رزمندگان جبهه تولید در حوزه صنعت طیور کشور کمک می شود، افزود: دامپزشکی تنها سازمانی است که مسئولیت چندین وزارتخانه را بر دوش دارد و ۴۰۰ خدمت تعریف شده را با ۴۰ هزار نیرو ارئه می دهد.

 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از کارکنان این مجموعه به عنوان حافظان جان و سرمایه مردم نام برد و عنوان کرد: کارکنان دامپزشکی جان خود را به خطر می اندازند تا از جان مردم محافظت کنند.

 

وی اصلی ترین هدف دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه را وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد و گفت: از آن جایی که دشمن در جنگ سخت، نرم و فرهنگی در برابر ملت ایران متحمل شکست شد به جنگ تولید و به مخاطره انداختن امنیت غذایی روی آورد.

 

رفیعی پور با ذکر این نکته که دشمن در جنگ تولید به ناو و سلاح و مهمات نیاز ندارد، تصریح کرد: دشمن در این جنگ به عوامل بیوتروریسم نیاز دارد تا بتواند امنیت غذایی ما را به مخاطره بیندازد و از این رو ترور بیولوژیست و تهدیدات زیست محیطی را در دستور کار قرار داده است و دامپزشکی این افتخار را دارد که در این جنگ با تدابیر اتخاذ شده دشمن را شکست دهد.

 

وی با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته با کاهش بیماری مشترک بین انسان و دام روبرو بوده ایم، تصریح کرد: همکاری بین بخشی، تمرکززدایی و تفویض اختیار و انتقال قدرت و تصمیم گیری به استان ها و شهرستان ها از جمله دلایل موفقیت های دامپزشکی است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی موکب اربعین سپاه پاسداران اصفهان زائران اربعین حسینی روز ملی دامپزشکی رئیس سازمان دامپزشکی کشور هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران