Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@04:27:25 GMT

قبیله محافظ به قتل رسیده پادشاه در فکر خون خواهی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۷۹۲

قبیله محافظ به قتل رسیده پادشاه در فکر خون خواهی

فعال معروف سعودی در توییتر و منتقد آل سعود در توییتی از تحرک غیرمنتظره قبیله عبدالعزیز الفغم، محافظ ملک سلمان که در شرایطی مبهم در ۲۹ سپتامبر به قتل رسید، خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از سایت العهد، مجتهد، فعال معروف شبکه‌های اجتماعی و منتقد سعودی نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در تلاش است تا واکنش قبیله مطیر وابسته به عبدالعزیز الفغم محافظ شخصی مقتول ملک سلمان، پادشاه عربستان را مهار کند اما شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتهد وعده داده جزئیات بیشتری از تحرکات قبیله عبدالعزیز الفغم منتشر کند.

در این راستا منابع پیش از این گفته بودند، قبیله مطیر قصد دارد هیئتی را نزد ملک سلمان بفرستد تا از او بخواهد جزئیات قتل سرتیپ عبدالعزیز الفغم را افشا کند.

به گفته منابع، قبیله مطیر درصدد اعزام هیئتی نزد پادشاه هستند تا از او بخواهند ابهامات جنایت را کشف کرده و آنها از نتایج نهایی تحقیقات مطلع سازد.

همچنین فعالان ویدیویی از عبدالرحمان المطیری، فعال مخالف منتشر کردند که در آن نظام سعودی را مقصر ترور الفغم به دلایل سیاسی می‌داند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • اسراری که گورهای تاریخی افشا کردند
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود