Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان در مجلس یازدهم تصویب می‌شود و این طرح زمینه‌ای فراهم می‌کند تا مردم بدانند چه کسانی موافق یا مخالف طرح‌ها و لوایح مجلس هستند. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  طرح شفافیت آراء نمایندگان در مجلس یازدهم تصویب می‌شود و این طرح زمینه‌ای فراهم می‌کند تا مردم بدانند چه کسانی موافق یا مخالف طرح‌ها و لوایح مجلس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قطعا این طرح با اولویت به صحن علنی خواهد آمد و در همین مجلس تصویب خواهد شد، چرا که بخش عمده‌ای از نمایندگان موافق این طرح هستند تا آراء آنها به صورت شفاف و روشن در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

شفافیت آراء نمایندگان مجلس ـ 21| نماینده مریوان: دولت مخالف اجرای طرح شفافیت استشفافیت آراء نمایندگان مجلس ـ 20|نماینده سقز: طرح شفافیت آراء "شفافیت" به دنبال داردشفافیت آراء نمایندگان مجلس ـ 19| زاهدی: ‌طرح شفافیت ‌‌جلوی مواضع دوگانه برخی نمایندگان را ‌می‌گیرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس بیان کرد: بعد از تصویب این طرح، تمام آراء نمایندگان که محرمانه است، به صورت شفاف و روشن اعلام خواهد شد و افکار عمومی در جریان آن قرار می‌گیرند.

بدری افزود: تصویب نهایی این طرح زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا مردم بدانند چه کسانی موافق و یا مخالف طرح‌ها و لوایح مجلس هستند، که این خود به افزایش اعتماد مردم به نمایندگان و وثوق عمومی کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح نمایندگان تلاش می‌کنند، وکلای خود را در جریان رأی دادن قرار دهند که این خود زمینه شفافیت عملکرد قوه مقننه را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد