Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امور بانوان استاندار خراسان شمالی گفت: 75 درصد بازماندگان از تحصیل پایه اول تا ششم ابتدایی این استان، از مناطق روستایی هستند.

ملیحه یغمایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در مقطع تحصیلی مذکور بررسی های لازم انجام شده و طرح های لازم نوشته شده است.

وی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته در شهریور ماه امسال یک هزار و 190 کودک بازمانده از تحصیل از پایه اول تا ششم ابتدایی وجود داشت که با مداخله صورت گرفته تعدادی از آن ها ادامه تحصیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یغمایی با اشاره به اینکه یک سوم از این بازماندگان از تحصیل هنوز به چرخه ادامه تحصیل بازنگشته اند، اظهار کرد: از یک هزار و 190 دانش آموز بازمانده از تحصیل 198 نفر هنوز به چرخه تحصیل بازنگشته اند و 240 دانش آموز نیز جزء دانش آموزان استثنایی بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم کمبود مدارس استثنایی به خصوص در راز و جرگلان، شیروان و مانه و سملقان است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در گام دوم قصد داریم تا دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و دوم ترک تحصیل کرده اند، شناسایی و آن ها نیز دوباره به چرخه تحصیل بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازماندگان از تحصیل در مقطع متوسطه اول و دوم، دانش آموزان عشایری هستند.

مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری خراسان شمالی در ادامه گفت: 15 هزار بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که پنج تا شش هزار بسته نگه داشته شده است که به دانش آموزان بازمانده از تحصیلی که دوباره به چرخه تحصیل بازگشته اند، اعطا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازمانده از تحصيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند