Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این تیم در لیگ و حواشی اخیر صحبت کرد.

مسعود تابش در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دربی‌های اصفهان همیشه جذاب از آب در می‌آید و تماشاگران دو تیم از دیدن این بازی لذت بردند و البته خدا را شکر که برنده این بازی ما بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اعتراض ذوب‌آهنی‌ها به داوری هم گفت: در مورد اتفاقات داوری کارشناسان باید نظر بدهند و اینکه باید از خود ذوب آهنی‌ها بپرسید که به چه چیزی اعتراض دارند. من گلی که آنها زدند و داور مردود اعلام کرد را بازبینی نکردم ولی همانطور که گفتم کارشناسان باید نظر بدهند و البته فراموش نکنید ما هم در بازی‌های زیادی از اشتباهات داور لطمه خوردیم و این هم جزوی از فوتبال است.

مدیرعامل سپاهان در مورد بسته ماندن دروازه این تیم در 6 دیدار قبلی عنوان کرد: اتفاق خوبی است و تبریک می‌گویم. ما هم در خط دفاع و هم در خط حمله شرایط خوبی داریم و البته بهتر از این هم خواهیم شد. تعدادی مصدوم داریم که وقتی برسند شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. چند بازیکن مثل محمدرضا حسینی هم به دلیل اینکه مصدومیت داشته و دیر تمریناتش را شروع کرده هنوز در شرایط آرمانی نیست و رفته رفته سپاهان را از این هم بهتر خواهید دید.

تابش در مورد دعوت 3 بازیکن سپاهان به اردوی تیم ملی هم گفت:‌ سری قبل هم که بازیکنی از ما به تیم ملی دعوت نشده بود من گفتم اینها سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت و الان هم همین را می‌گوم. خوشحالیم که چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند و از 3 بازیکن 2 نفرشان خریدهای فصل جدید ما هستند که نشان از عملکرد ما در نقل و انتقالات دارد.

وی در مورد تعطیلی دوباره لیگ هم عنوان کرد: ما در طول تعطیلات یک بازی جام حذفی هم در پیش داریم ولی این را می‌گویم نمی‌خواهم ایراد بگیرم ولی تعطیلات مداوم خصوصاً اگر در تاریخ‌های غیر از فیفا دی باشد به تیم‌هایی که روند خوبی دارند لطمه می‌زنند و امیدوارم با باشگاه‌ها تعامل وجود داشته باشد.

مدیرعامل سپاهان در مورد شکایتی که از پرسپولیس به کمیته انضباطی داشتند هم گفت: آن بازی گذشته و بهتر است دیگر در مورد آن زیاد صحبت نشود. ما همه همکاری‌های لازم را داشتیم تا در بازی اتفاقی نیافتد و خدا را شکر هیچ حادثه‌ای در این بازی رخ نداد ولی از نظر توهین و فحاشی 90 دقیقه کامل سکوها فعال بودند و ما هم به همین خاطر شکایت کردیم.

تابش در مورد عدم حضور قلعه‌نویی در نشست‌های خبری هم خاطرنشان کرد: ایشان مشکلی برای صحبت با اصحاب رسانه ندارد ولی واقعاً شرایط جسمی و روحی او مساعد نیست و دارو مصرف می‌کند و بعضی وقت‌ها فشار بازی باعث می‌شود نتواند در نشست خبری حضور پیدا کند ولی در بازی اخیر در نشست حاضر شد و مشکلی نبود.

وی در مورد حرکتی که مدیر رسانه‌ای باشگاه در بازی با پرسپولیس انجام داد هم گفت: بهتر است در این مورد از خود او سوال کنید ولی من حرکت توهین آمیزی از او ندیدم و وقتی از خودش هم پرسیدم گفت چنین منظوری نداشته و به نظرم از این رفتار و حرکت سو برداشت شده است. بازهم اگر از خودش سوال کنید بهتر می‌تواند جواب بدهد.

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان هم خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و مشکلات اندکی هم که باقی مانده با دستگاه‌های جدیدی که تهیه کردیم و هوادهی که انجام می‌شود تا یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قلعه نوعی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 15:30 پنجشنبه 17 خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. پیش از این درخصوص در «فرهیختگان» به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند.

بع گزارش فرهیختگان، تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصد استفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.


258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901450

دیگر خبرها

  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر