Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@07:00:02 GMT

سرمربی منچستر از دسترس خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۵۵۸

سرمربی منچستریونایتد بعد از مسخره شدن از سوی هواداران این تیم تصمیم به حذف صفحه خود از توییتر گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منچستریونایتد در بازی برابر آلکمار در لیگ اروپا که با تساوی بدون گل به پایان رسید، حتی یک شوت نیز در چارچوب دروازه حریف نداشت و همین مساله باعث شد تا خیلی‌ها از جمله هواداران منچستریونایتد در توییتر به تمسخر این مربی نروژی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سولسشایر نیز در واکنش به این امر، صفحه خود را در توییتر از دسترس خارج و حذف کرد.    یونیاتد در این فصل با هدایت سولسشایر ضعیف‌ترین شروع خود را در تاریخ لیگ برتر داشته است و از ۷ دیدار خود تنها ۹ امتیاز به دست آورده است و ۹ گل به ثمر رسانده که این امر در تاریخ یونایتد بی‌سابقه بوده است. شیاطین سرخ باید امروز در هفته هشتم لیگ برتر برابر نیوکاسل قرار گیرد.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!

فولاد خوزستان تحت هدایت عبدالله ویسی در وضعیت بسیار بدی در جدول رده بندی قرار دارد و یکی از گزینه های اصلی سقوط به لیگ یک است اما با این حال عبدالله ویسی در برنامه فوتبال برتر قول ماندن این تیم در لیگ را داد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟