Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر دایی تنها گزینه تیم گل گهر نیست.

طرفداری- هنوز نتیجه‌ای رسمی و قطعی در خصوص مذاکره باشگاه گل‌ گهر و علی دایی حاصل نشده و قرار است دو طرف ظهر فردا در جلسه‌ای شرکت کنند.

به گزارش فارس، پس از جدایی وینگو بگوویچ از گل گهر، نام علی دایی به عنوان جایگزین وی مطرح شد. اما با وجود این اخبار منتشر شده در رسانه‌های مختلف مبنی بر عدم توافق علی دایی و باشگاه گل‌گهر، هنوز نتیجه‌ای رسمی و قطعی در این خصوص حاصل نشده و قرار است ظهر فردا مدیران باشگاه گل‌گهر در جلسه‌ای با حضور علی دایی و در تهران شرکت کنند و تصمیم نهایی در خصوص ایجاد یا عدم همکاری دوطرف، در این جلسه گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود دایی و مدیران گل‌گهر امروز با هم به مذاکره بپردازند اما چون اعضای هیأت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه امروز باید در جلسه‌ مهم شرکت گل‌گهر که با حضور مدیرعامل کارخانه و در سیرجان برگزار می‌شود شرکت کنند، به همین خاطر جلسه امروز آن‌ها با علی دایی به فردا موکول شد. البته ممکن است در جلسه فردا توافقی بین دو طرف حاصل نشود که در این صورت مدیرعامل گل‌گهر بنا بر ماموریتی که هیأت مدیره باشگاه به او محول کرده گزینه‌های دیگر را بررسی خواهد کرد. از باشگاه گل گهر سیرجان خبر می رسد که رضا مهاجری،‌ فراز کمالوند، مهدی تارتار و مجید جلالی به عنوان گزینه‌های بعدی گل‌گهر در صورت عدم توافق با علی دایی‌ هستند.

گل‌گهر سیرجان در حالی بدون سرمربی است که تمرینات تیم از روز سه شنبه از سر گرفته خواهد شد و به همین خاطر مدیران باشگاه در تلاش هستند که تا آخر هفته جاری تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه

اداره کل هواشناسی گلستان اعلام کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که تا پایان هفته این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم