Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر یک‌شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ظرفیت فضای مجازی به‌خودی‌خود قابل ارزش‌گذاری نیست و آنچه سبب ارزش‌گذاری می‌شود محتوای اطلاعات است، ابراز داشت: میزان تأثیرگذاری محتوا ارائه‌شده فضای مجازی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت در اعتلا و یا انحطاط مخاطبان باید موردتوجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مخاطبان جامعه در بحث ارائه محتوای فرهنگ ایثار و شهادت دودسته هستند، افزود: مخاطبانی که آن دوران را درک کرده و مخاطبانی که آن لحظات و دوران جنگ تحمیلی را درک نکردند لذا باید خواست مخاطبان احصا و محتوا متناسب با نیاز آن‌ها تولید شود.

‌معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه بحث شهید و شهادت از موضوعات مهمی که در قرآن نیز به آن تأکید شده و جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند والا است، ابراز داشت: تفکیک مخاطبان در تهیه و تولید محتوا و ارائه آن متناسب با نوع نیاز حائز اهمیت است و نیازمند به کار تخصصی و دقیق است.

خجسته پور ضمن بیان اینکه در هر دستگاه اجرایی یک کارگروه تخصصی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای کمک به شورا باید تشکیل شود، تصریح کرد: شهرداری‌ها با همکاری و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران در بحث تبلیغات محیطی، نسبت به استفاده از تمثال شهدا و جملات منتخب وصایای شهدا و غیره در فضای درون‌شهری باید اقدام کند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان سمنان در مسیر تردد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد لازم است اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نسبت به در اختیار قرار دادن بیلبوردهای برون‌شهری در ورودی و خروجی شهرستان‌ها به‌صورت ماهیانه و یا فصلی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سرداران شهید استان و نقش آن‌ها در دوران دفاع مقدس اقدام کند.

کد خبر 4738544

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرهنگ ایثار و شهادت اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری هفته دفاع مقدس مرز مهران شیراز خطبه های نماز جمعه ایلام استانداری سمنان آتش نشانی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید چادرهای اسکان اضطراری متناسب با شرایط اقلیمی و فصلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرالدین روح‌نواز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانجات نساجی هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در مورد فعالیت این شرکت ارائه کرد و گفت: امروز شرکت نساجی هلال ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام و به جرات اولین شرکت تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش‌ روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند.

وی با بیان اینکه شرکت نساجی هلال ایران نیاز جمعیت هلال احمر به تولید چادر، پتو و دیگر اقلام امدادی را به‌طور کامل رفع کرده است، گفت:‌ امروز به جرات می‌توانم بگویم که چادرهای تولیدی جمعیت هلال احمر یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی امدادی در سطح جهان است. ما همچنین محصولاتمان را متناسب با اقلیم هر منطقه و فصل تولید می‌کنیم.

روح‌نواز با بیان اینکه شرکت نساجی هلال آمادگی صادرات محصولات خود به خارج از کشور را هم دارد، گفت: در حال حاضر نیز ملزومات تولید شده در این شرکت به کشورهایی نظیر پاکستان، تاجیکستان، چین، ترکیه و... صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران درباره جنس این چادرهای امدادی نیز گفت:‌ هنگام وقوع زلزله بم مواردی را داشتیم که در آن چادرها دچار آتش‌سوزی شده بودند، ما با استفاده از دانش روز شرایطی را در تولید این چادرها رعایت کردیم که امکان آتش‌گرفتن آنها بسیار دشوار است و اصطلاحا از جنس کندسوز هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در کارخانجات نساجی هلال مشغول به کار هستند، گفـت: یک سوم از این افراد را زنان شامل می‌شوند که اکثر این زنان سرپرستان خانوار هستند. ما آمادگی داریم که با استفاده از نیروی کار حرفه‌ای که داریم، اقلام استراتژیک موردنیاز را تولید کنیم. همچنین آمادگی تولید محصولات دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز وجود دارد.

روح‌نواز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مواد اولیه تولید پتو، چادر و ملزومات امدادی در داخل کشور تولید می‌شود، گفت:‌ همچنین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، کارگاه‌هایی را در زندان‌ها ایجاد کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند