Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@00:28:02 GMT

گذری بر بازار های مالی در راهش اینه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۴۳۷۶

گذری بر بازار های مالی در راهش اینه

خبرگزاری میزان- " راهش اینه "دوشنبه ۱۵ مهر ماه به بررسی بازار‌های مالی و بورس می‌پردازد تاریخ انتشار: 14:02 - 14 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۰۸۳

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، دوشنبه ۱۵ مهر ماه " راهش اینه " میزبان محمد هادی طلوعی کارشناس بورس خواهد بود تا درباره بازار‌های مالی به ویژه بورس به زبان ساده و کاربردی صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است بنا به درخواست مکرر بینندگان شبکه، محمد هادی طلوعی دوشنبه با حضور در برنامه " راهش اینه " به آموزش بورس و نحوه سرمایه گذاری در آن می‌پردازد و همچنین در بخشی از این برنامه نظرات بسیاری از کارشناسان اقتصادی و راه‌های برون رفت از بحران اقتصادی، سرمایه گذاری و تمرکز نقدینگی راکد یا سرگردان کشور در بازار بورس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد با توجه به اینکه اکثر مردم اطلاعات دقیقی درباره بازار‌های مالی به ویژه بازار بورس ندارند امید است برنامه راهش اینه در این زمینه بتواند به مردم عزیز و بیندگان شبکه کمک کند.

برنامه راهش اینه " به تهیه کنندگی پرتو رضائیان و با همکاری امیر حسین میر بابایی و کارگردانی فریبا باقری و اجرای سعیده آغویی هر هفته روز‌های زوج ساعت ۱۹ از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهش آینه بازار مالی بورس شبکه هفت سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار